Castigatoarea giveaway-ului Libris.ro!

 In primul rand tin sa precizez ca ma asteptam la mai multe inscrieri la acest giveaway.Au fost doar 57 participante,printre care o persoana s-a inscris de doua ori. Nu am eliminat-o,am pastrat-o in lista.


Aceasta a fost ordinea inscrierilor:


 Smilingelf
 Lili Ion
 ana raducanu
Miru
Diana Borca
AdaC
Oana Cimpeanu
Simona S
 flori0304
Oana Catalina
 Ioana Alinta
Delline Adela
Emilia21
 Iosif Maria
Roxana Elena
Coconut
AdinaD
Ian Bronski
Dumitru Alexandra
Chis Lucika
 Bianca Elena Arama
Teea Rose
 Marin Elena
 Lulu Iza
 Pau Lussy
Alina Mandruta
coshuletzul_colorath
Alina Anghel
Aureliaeftene
Tender Carmen 
LaLa
 Bia Papadia
Durdan Alex
Andrici Doina Elena
Adinapup
 ank_adaus
 Indrei Nicoleta
Faur Madalina
Mantescu Bianca
 Elena Mariana
 Andra Bruma
 chocolate_girl_valentina
Daiana Vereb
Ramona Hurjui
 RocsXy Rox
 Tania Brunette
Diana Dianne
Marinux Gabriela
 Andreea Pepelea
Cristina Chitanu
Darkflayer
Scrum de vise
 Alexandra Ioana Simon
Cris Raduly
Ioana Dumitrache
 Xty
 fosta Plimbareatza


Aici aflati castigatoarea si am pus intreaga lista randomizata:



Prima persoana care se afla in lista randomizata a castigat.

           Felicitari Coconut!




Cartea pe care ti-o doresti tu,sper ca mai e pe stoc si o vei primi de la cei de la Libris.ro eu am citit-o.Imi place mai mult "Dragoste in vremea holerei" si te indem sa ti-o cumperi cand ai posibilitatea.

Astept datele tale la bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com

Multumesc celor de la Libris.ro pentru colaborare!

 

Va multumesc tuturor pentru participare si nu uitati in continuare de concursurile care se desfasoara pe blogul meu:
-5 premii Bioderma - concursul se incheie pe data de 11 Decembrie .Mai multe detalii gasiti aici.
-un pulover Fox oferit de catre cei de la Ligo.ro si va puteti inscrie pana pe 16 Decembrie. Detalii aici.
-pentru cele pasionate de make up, un concurs de machiaj in colaborare cu cei de la Cosmetic Style,detalii aici.


Saptamana viitoare va voi pregati si un Birthday Giveaway!


Pupici,
Andreea

Supercounters