Castigatoarele concursului de make up Andreea's Land &Cosmetic Style +Participante

   As vrea in primul rand sa va multumesc tuturor celor care ati participat pentru efortul vostru depus,de a participa la acest concurs.Am avut ceva emotii,pentru ca majoritatea dintre voi v-ati inscris fix in ultimele 2-3 zile iar eu chiar nu aveam in plan sa prelungesc acest concurs.Din pacate participarile au fost fix la limita aceea impusa de Cosmetic Style,dar in orice caz,le multumesc celor care au vrut sa participe.



Acum o sa pun fix in ordinea inscrierilor,fotografiiile fetelor participante,exceptand cele doua fete care au castigat:

Zuzixx Doics:






Kat Von D:











Iulia Bejenariu:





Giulia:






Adyna:










Ionny Princess:




Gramu Daniela:






Cristina Klein:


Anicka Maya:



Chocolate:


Asadar au fost 12 fete inscrise,unele dintre ele cu cate doua seturi de machiaje.


Castigatoarea premiul 1:

Denisa Dobre









Felicitari!


Ai castigat paleta Urban Decay!






Castigatoarea premiului 2:

Luciana Speranta







Felicitari!Ai castigat setul de oje Urban Decay!


Fetelor va rog sa trimiteti mail cu adresa voastra celor de la Cosmetic Style:  cosmetic.style@yahoo.com 
O sa va rog sa imi trimiteti si mie un mail atunci cand primiti premiile!


Va multumesc tuturor inca o data de participare!Si multumesc si celor de la Cosmetic Style!

Last Edit: As mai fi premiat inca 2 fete dar mi-a fost imposibil sa mai aleg doar una dintre voi si imi pare rau,dar in momentul de fata bugetul meu e down dat fiind ca vin sarbatorile de iarna.O sa am cu siguranta in vedere data viitoare la urmatorul concurs organizat de mine,acele fete carora mi-au placut mult machiajele lor si nu le-am putut premia acum!


Pupici,
Andreea

Supercounters