Tag 41 Questions :)

Nu duc lipsa de idei pentru postari,dar duc o lipsa acuta de... timp! Asadar astazi "va servesc" cu un tag.La pachet sau acum,cum vreti voi :))


1. De cate ori iti speli fata pe zi?
De doua ori: prima data dimineata si seara cand ma demachiez.


2. Ce fel de ten ai?
Mixt, gras in special in zona T.


3. Cu ce iti cureti fata?
In general cu demachiant simplu pe care il clatesc mai apoi de pe fata dar mai folosesc si geluri speciale demachiante.


4. Iti exfoliezi tenul?
Recunosc ca mai uit sa fac asta:))


5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Mai nou Paula's Choice in materie de creme si exfoliant.La demachiante nu am pretentii, produsele Balea sunt destul de bune.


6. Ce crema folosesti?
Folosesc vreo trei :D


7. Ai pistrui?
Nope. Nici nu mi-as dori sincer :D Mama are ,sora mea are cativa pe nas (e mai mica decat mine ca varsta) si sper sa nu capat si eu cu varsta...


8. Folosesti crema pentru ochi?
Folosesc o crema de la Paula's Choice.




9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Sunt MEREU predispusa la acnee avand in vedere ca niciodata nu am avut un ten perfect.Ultima data cand am avut tenul perfect era acum 5 ani? :(




10. Ai fost vreodata nevoita sa folosesti Pro Active?
Nu...nu am avut o acnee asa severa niciodata cat sa ajung sa folosesc Pro Active




11. Ce fond de ten folosesti?
Stiti deja raspunsul cele care imi urmariti blogul.MUFE Mat Velvet + Multumesc celor de la MUFE ca l-au inventat si pacat ca "ustura" buzunarul cand il cumpar :))




12. Dar anticearcan?
Sunt dependenta de anticearcan :( Din pacate va trebui sa renunt la Erase Paste Benefit si sa ma reprofilez pe orice altceva!




13. Ce nuanta are pielea ta?
Palida si ciudata.Arat "fada" fara macar un rimel si gloss.




14. Ce crezi despre gene false?
Ceva la care inca trebuie sa lucrez :)) Mereu imi aplic la un ochi genele false perfect si la celalalt aiurea :) In orice caz,in zilele obisnuite nu mi se pare normal de purtat gene false.La o ocazie speciala ce mai aplici?!


15. Stii ca trebuie sa iti schimbi mascara o data la 3 luni?
Eu stiam la 6 luni.Shh.. e bine si asa :))


16. Ce brand de mascara folosesti?
Acum am unul de la Lancome (cica inca il am :D) si unul Catrice. 


17. Sephora sau Mac?
MAC.Daca stau sa ma gandesc bine abia am testat cateva chestiute de la Sephora.Mai multe am avut de la MAC gratie cadourilor facute de o prietena.


18. Ai un card Mac Pro?
Nu.Nici nu as avea cum/unde sa il folosesc.


19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Candva foloseam si clestisorul de gene,dar am renuntat sa le maltratez,asa ca ma rezum doar la pensule.




20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Da, primer pentru ochi.Primerul pentru fata e ok,dar nu pare produsul adecvat pentru mine.


21. Dar pentru fata?
Nope.O crema e suficient pentru a nu imi simti tenul incarcat.




22. Care este culoarea de fard preferata?
Imi plac la fel de mult nuantele de mov si nuantele pamantii. 


23. Folosesti creion sau tus?
Pe amandoua. Prima oara ma folosesc de creion si apoi aplic fard sau creion si apoi aplic tusul.




24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Am patit asta acum 5-6 ani,acum nu mai e cazul.


25. Ce crezi despre pigmenti?
Am un singur pigment MAC.Imi place,dar cred ca imi va trebui o viata sa il consum :P




26. Care este rujul tau preferat?
NYX Tea Rose




27. Folosesti machiaj mineral?
Chiar am inceput sa folosesc machiajul mineral,mai exact fond de ten si blush.Pe viitor vreau sa incerc si farduri.Macar sa stiu daca imi place sau nu!




28. Care este lipgloss-ul tau preferat?
NYX Perfect


29. Care este blush-l tau preferat?
MAC Sunbasque!


30. Iti cumperi produse de machiaj de pe E-bay?
Nope,deja am avut o experienta negativa cu un produs de pe ebay :)) Acum e big no-no ebay pentru mine. 


31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Evident ca da :D


32. Mergi la Cosmetic Company Outlet ?
Nu.




33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Da,dar nu pot face acum avand in vedere ca nu locuiesc in Romania acum.




34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Destul de multe ori :)) Dar exersez,exersez. :D


35. Numeste o "crima" in ceea ce priveste machiajul?
Alegerea fondului de ten cu vreo 2-3 nuante mai inchis decat nuanta tenului natural spre un efect "carbonizat"!


36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
In general folosesc nuante neutre.


37. Care celebritate are mereu machiajul impecabil?
Jennifer Lopez! Nu stiu de ce mi-a venit ea in minte acum.




38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Fondul de ten!


39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Mai rar acum cu vremea asta friguroasa...tocmai de aceea in general in rutina de dimineata se afla si machiajul fie el cat mai subtil.


40. Crezi ca arati bine nemachiata?
Arat decent,nici nu te sperii de mine,dar nici nu ma consideri prea frumoasa;dar prefer sa imi ascund cearcanele. :D


41. Din punctul tau de vedere care este cel mai bun brand de cosmetice?
Nu cred ca pot numi unul anume.Din fiecare brand am favorite: la Sleek imi plac blush urile,la MAC/Urban Decay  imi plac fardurile,la Revlon rujurile,la NYX glossurile etc.


42. Ce crezi despre make up? 
O arta pe care fiecare o personalizeaza in felul lui.


Dau acest tag tuturor care doresc sa il faca! Cele care nu aveti blog,puteti lasa la comentarii raspunsurile voastre.


Va pup!

Supercounters