Free worldwide delivery -Beauty Bay !

   Nu vreau decat sa va spun ca oarecum regret ca sunt abonata la newsletterul celor de la Beauty Bay pentru ca am sesizat  fara sa vreau ca doar astazi (asa zic ei!) e free worldwide delivery!
Pot sa zambesc,ca  eu nu pot comanda nimic astazi :)) As fi vrut totusi un  Seche Vite Dry Fast Top Coat.... dar imi e ca "din greseala" bag la checkout si paleta Naked de la Urban Decay asa ca stau cuminte!
  In general shippingul pentru Romania ajunge cam la 6-7 euro si pentru mine,aici cam la 4-5 euro. Nu e mare economie,dar tot e ceva mai ales daca ati intentionat cumva sa va luati ceva de pe site ul asta :D


Nu trebuie sa bagati nici un fel de cod la checkout,mie imi arata ca merge direct.Bineinteles ca nu am apucat sa fac checkout-ul,l-am "simulat" doar :))
Sa va mai zic ca am ratat pe 1 Decembrie oferta lor de 15% reducere din comanda de la checkout?! Adica nu mi-am comandat efectiv,dar cred ca e cea mai mare reducere pe care am sesizat-o pe site-ul asta pana acum.La fel de "egoisti" sunt si cei de la Paula's Choice care au numai balarii la reduceri acum! :(


Nu uitati de:


*Postare planificata.La ora asta in mod sigur ar trebui sa dorm,azi noapte am avut  tura de noapte  :( 



Supercounters