It's Christmas time!

Ieri nu am avut o zi chiar ok,dar astazi mi-am revenit si am avut chef chiar si de poze.Nu multe,dar macar sa va arat bradutul meu de Craciun si cateva decoratiuni facute de mine,nu cine stie ce complicate sau inspirate .



Bradul a fost putin "scuturat" de Tommy,dar tot frumusel a ramas.Cu cateva globuri lipsa,dar fie :D



















Vreau sa va multumesc totodata celor care mi-au trimis mail-uri cu urarile lor de Craciun,celor care mi-au lasat mesaje pe Facebook si la sectiunea comentarii a penultimelor doua postari.Va multumesc tuturor si va doresc un Craciun asa cum va doriti voi!
Desi in general prefer bomboanele Raffaello,astea au fost favoritele mele zilele astea.Va las si voua,sa va serviti:

Melodia pe care o tot ascult de doua zile:



Pupici,
Andreea

Supercounters