Best of 2011: Top Make-Up Products

"Best of 2011" e bineinteles in viziunea mea,dintre produsele deja testate,cumparate,folosite cu placere.Nu vreau sa se inteleaga altceva in orice caz :) O sa incerc sa fiu selectiva,sa fac un "top" al produselor folosite cel mai mult anul acesta.



Azi fac "topul" doar la make up products,revin si cu skin care products curand :)


Make Up Forever Mat Velvet + Foundation
E fondul de ten descoperit nu de mult timp,de maxim 4 luni de zile dar i-am ramas fidela lui.Daca cumva nu ma roade curiozitatea sa mai incerc si un alt fond de ten din categoria high end atunci cu siguranta voi continua si anul viitor sa il folosesc.I-am facut review deja acum ceva timp.Ce vreau sa subliniez: e non-comedogenic! De fapt pe mine chestia asta ma exaspera la aproape orice fond de ten.






NYX Soft matte lip cream mi-a placut asa tare ca am terminat tubul in timp record.Faceam ce faceam si mereu eram cu acel tub in mana. O sa mi-l reachizitionez si ma gandesc si la o alta nuanta sa incerc!
NYX lipgloss nuanta Perfect e my favorite!


 Singurul ruj Revlon folosit,dar care imi place tare mult.




Ruj Catrice






Cea mai folosita trusa a fost .... MAC Eyeshadow Quatro! Pur si simplu am adorat trusa asta!Singura nuanta pe care am folosit-o de maxim 3 ori e acel verde,in rest celelalte culori sunt pe terminate.Culorile se blenduiesc perfect si mi-a fost tare draga mai ales ca e primita de la o prietena!



Pigment MAC Rich Life  l-am folosit aproape de fiecare data cand ieseam seara in oras.De fiecare data cand vroiam un make up rapid,care sa imi stea bine si care sa fie putin mai dark,aceasta era produsul minune!



Mono Essence,nuanta asta:



 Sigma Flare - nu o folosesc de mult timp,dar nu m-am putut abtine sa nu o mentionez.Culorile sunt buildable,imi place tare mult trusa asta!



Urban Decay 
Mi-am dorit tare mult trusa asta si pe de o parte cand am avut-o m-am minunat : si eu ce fac cu atatea nuante?! In sinea mea eram usor deceptionata si de faptul ca toate sunt  sidefate,exceptie nuanta de negru pe care nu prea am folosit-o pentru ca negrul cel mai negru e cel de la Sleek :)
Unele sunt mai buildable ca altele,dar nuantele cu sclipici cumva.... le detest,pentru ca se cam "imprastie"!I-am folosit cele doua creioane,sunt absolut cele mai bune creioane pentru ochi incercate de mine pana acum. Primerul  Urban Decay  imi place mult dar il prefer mai mult pe cel de la Too Faced totusi ;iar al doilea mentionat e mai igienic  decat sa stai si sa scoti mereu pensula aceea.



Si nu in ultimul rand Sleek Oh So Special!




MAC Sunbasque  fara doar si poate e blush ul meu preferat,urmat de Sleek Suede.




Too Faced Chocolate Soleil e singurul bronzer pe care il detin dar altul nici nu imi trebuie.E perfect!




Lancome  Hypnose Mascara



Shimmer brick Essence




Setting Powder Laura Mercier Translucent -cea mai buna pudra de fixare a fondului de ten!



Pensule Sigma&cele 3 MAC pe care le detin





Si oficial,pensula mea Sigma favorita: F80





Va pup!
Andreea

Supercounters