Produsele preferate ale lunii Noiembrie

 Iata ca a trecut si luna noiembrie si va spun sincer efectiv nici nu am simtit cand a trecut anul asta.Parca a trecut mai repede ca niciodata.Inca o luna si suntem in noul an! Nu stiu de ce ,dar il astept destul de mult,pentru ca anul asta a fost cam dezastruos pentru mine,nu am realizat practic ceea ce pusesem "pe foaie".

Ca de obicei,am sa fac o sumarizare a produselor mele preferate din luna trecuta,mai exact produsele pe care le-am folosit cel mai mult.Nu o sa mai enumar doar produsele,o sa scriu asa despre fiecare putin si o sa mai ma "abat" si cu ceea ce intentionez sa mai imi cumpar.


La capitolul ingrijire a tenului am continuat constiincios cu doua produse de la Paula's Choice: Anti Aging Skin hydrator si Resist Barrier Repair Moisturizer.
Intre timp am realizat ca nu prea ma inteleg cu Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF 45  efectiv ma "pisca" putin tenul dupa ce o aplic si nu inteleg de ce.Oare am intoleranta la vreun compus ceva din compozitia acestui produs sau e vorba de altceva?


Pe Exfoliating 2% Beta Hydroxy Acid Liquid deja am renuntat sa il mai folosesc,efectiv intr-un final am ajuns la concluzia ca e "apa de ploaie" ca tot Brevoxylul e mai potrivit sa il aplic atunci cand imi apare vreun nesuferit de cos pe ten!

Ma tenteaza foarte tare sa incerc Skin Balancing Carbon Mask. Am avut o singura mostra din acest produs si dupa ce am aplicat-o intr-o seara tenul meu a stat cu pori cat mai "miciti" si ten extra fresh timp de 2 zile!Astept sa vad totusi ce oferte vor avea si cei de la Paula's Choice pentru sarbatori! Nu as vrea totusi sa ne conditioneze sa cumparam X produs ci mai degraba sa fie o oferta gen 10% reducere din comanda sau free shipping.Multe produse nu voi lua,pentru ca mai de folosit din cremele care le am de la ei,dar doua produse sigur imi iau printre care "masca" mai sus mentionata.

Un produs care m-a dezamagit luna trecuta si care efectiv nu l-am putut aplica decat de 3 ori pe ten a fost Skin Repair Moisturizer Normal/Combination Liz Earle. Imi pare rau ca sunt "carcotasa",produsul a fost trimis spre testare,frumos ambalat,PR ul celor de la Liz Earle e extraordinar de prietenos si sociabil, dar cleanserul a fost asa fabulos pentru mine ca imi venea sa plang de ciuda cand l-am terminat! In schimb crema asta e atat de ... grasa pentru tenul mixt! Nu inteleg cum poate fi pentru ten mixt,cand se absoarbe foarte greu in piele! Ar fi fost in schimb o crema excelenta pentru ten uscat!Nu imi place nici faptul ca e la "cutiuta" acum cand m-am obisnuit cu design-ul de tub al produselor Paula's Choice.Am primit si un  toner Liz Earle de care nu sunt nici incantata dar nici nu pot spune ca e un produs prost.

   Daca nu detineam inca cleanserul de la Jason de care sunt foarte incantata si e unul dintre produsele favorite ale lunii trecute,cu siguranta imi cumparam Liz Earle Cleanse & Polish,despre care am scris aici.

Ca si luna trecuta fondul de ten preferat a ramas MUFE Mat Velvet + .Nici nu m-am mai "incurcat" sa incerc altceva,am ramas pur si simplu la acesta,desi am senzatia ca imi trebuie ceva mai multa hidratare a tenului inainte de a il aplica.Pentru sezonul rece parca nu ar fi fondul de ten "ideal" dar avand in vedere ca tenul meu arata din ce in ce mai bine (brr sper sa tina minunea asta!)  imi e efectiv frica sa il schimb!


Paleta Flare de la Sigma si Sleek Oh So Special au fost "vedetele" luna trecuta,pe ele le-am tot folosit in materie de farduri. Am tot tras de bietul meu rimel Lancome care "trage" sa se termine,dar eu sper macar sa ma mai pot rimela de doua ori cu el.




Blush ul Too Faced Papa Don't peach a fost un must have!


Unghiile mele au fost fericite cu Sally Hansen Hard as Nails  impreuna cu alte trei-patru nuante turbate de oja Essence.

Inca ma minunez cat de mult poate sa imi placa creionul de sprancene Catrice si cred totusi ca nu mi le conturez chiar atat de tare si ca nuanta ma avantajeaza.



Voi ce spuneti?



Apropo am folosit Make Me Classy de la Sigma,kit ul de pensule.Le-am primit pe la sfarsitul lunii noiembrie,dar le-am folosit mai mult ca orice alte pensule cred de extaz ca le am primit :D


Si nu in ultimul rand mi-a fost tare draga crema pentru calcaie de la Cosmetic Plant! 




Crema mai sus mentionata e ieftina si extrem de buna ! Aveam niste calcaie groaznice si aceasta crema a reusit sa mi le repare! Acum se afla in varianta flacon si e mai mare,la acelasi pret: 9 RON!


                                   ************************

Va invit sa participati la cele doua concursuri care se desfasoara pe blogul meu: pentru pofta de citit puteti sa va inscrieti la
-  giveaway ul Libris (deschis pana pe 4 Decembrie inclusiv)
- pentru pofta de produse Bioderma aici (concurs proaspat "lansat" ieri).


Si nu in ultimul rand La multi ani Romania sau mai bine spus La multi ani tuturor care sunt mandri ca sunt romani!


Pupici,
Andreea

Supercounters