Shopping therapy

   M-am decis sa va arat intr-o postare ce mi-am mai cumparat eu in ultima luna.Nu cred ca reusesc sa vi le arat pe toate,in momentul de fata mi-am amintit ca nu am fotografiat rochita de la New Yorker si niste briz-brizuri :)) plus alte lucruri.
Si o sa vedeti ce cuminte am fost la capitolul cosmetice,mai putin faptul ca mi-am comandat Urban Decay Naked.

De la Mango mi-a ramas sufletelul la o poseta,care nu era redusa.Luna viitoare am zis ca fac un efort si o iau asa,la pret intreg.E  o poseta superba si de mult timp caut modelul ala!

Rochita Mango:



Bluza Mango:



Cardigan Mango:


Bluza casual Mango:




Rochita mea perfecta Mango,imi place mult cum imi vine




Poseta Orsay



Orsay



Bluza Orsay (nu stiu de ce apare atat de mare in poze,dar vine super pe mine)





Orsay



Orsay





Pantaloni Orsay


Curea Orsay:



Orsay






Diverse de la Terranova:










H&M












Anne Christine:





Si cateva cosmetice:





    De la fondul de ten Rimmel Wake me Up nu aveam mari pretentii,in schimb mi-a daramat inca o data mitul "nu orice brand low end poate fi de calitate proasta".E primul fond de ten Rimmel avut si nu pot sa zic decat ca luna asta cautam un fond de ten hidratant,low end si asta e perfect pentru moment.A nu se intelege ca nu mai sunt multumita de MUFE Mat Velvet,dar simteam nevoia de un fond de ten mai hidratant,degeaba imi hidratam eu tenul inainte de a il folosi pentru ca ma simteam ca "imi strange" tenul.  "Wake me up " daca nu va fi comedogenic,va fi fantastic de bun! O sa ii fac review curand,numai sa il mai testez inca cateva zile.


Pupici,
 Andreea

Supercounters