Cum sa iti "salvezi" primerul UDPP!

    Pana acum trei ani nici nu stiam ce e ala primer.Nici nu mai conteaza de care:de fata,de ochi.Am avut un singur primer de fata - cel de la MAC de care v-am scris aici si am incercat doar mostre cu primer de la MUFE (era ok,dar nu mi-a lasat nici un wow) si cel de la Sephora care pe langa faptul ca era cleios,mi s-a parut cea mai ciudata chestie posibila pe care sa mi-o pun pe fata :)
 

  Cu primerul de ochi in schimb am experimentat asa cat de cat: am avut primer Laura Mercier,de la Urban Decay (inca il am de fapt),de la Too Faced si unul nou aparut de la Essence.
  Desi scopul acestei postari e cu totul altul,am zis sa fac si o mica introducere a primerelor de ochi folosite de mine. Cel de la Too Faced a fost si va ramane preferatul meu. De ce? Pentru ca e la tubulet,scoti produsul exact atat cat doresti,e igienic modul in care il poti aplica. Categoric fardul rezista atat in cazul lui cat si in cazul celui de la UDPP,Laura Mercier.Cel de la Essence e mai slabut la capitolul rezistenta si nu intensifica culorile decat subtil.




  Primerul Laura Mercier avut de mine era cu o pensula care necesita sa fie in-out in tubulet mereu.Nu prea igienic nu? Aceeasi treaba si la primerul Essence.
  Primerul UDPP e dotat tot cu un fel de pensula,dar ceea ce e cu adevarat enervant la el e forma tubului care nu iti da voie sa il folosesti pana la "epuizarea produsului" din flacon.
L-am folosit cred ca de maxim 7 ori pana cand ma minuam " wow,inteleg ca e mini primer dar asa repede s-a terminat?" Si am luat alt primer la folosit. Nu am aruncat flaconul si acum doua zile,ca tot mi-am facut ordine in cosmetice,am dat iar de el.Mi-a venit ideea de a il "masacra",de a ii rupe ambalajul si supriza:  am gasit primer sa folosesc pentru o luna de zile cel putin.Primerul "descoperit" l-am pus intr-o cutiuta.
   Am inteles ca  Urban Decay deja a schimbat forma primerului de ochi,si bine au facut!
 Nu am avut varianta full size a acestui primer,l-am avut de la o paleta UD dar cu siguranta ma voi reintoarce la primerul Too Faced pana se va gasi noua varianta a primerului UDPP si la noi :)
  Gasiti primer UDPP la un pret super bun aici.Cu tot disconfortul tubului,merita cumparat! Mai ales la pretul acela!

Pupici,
Andreea

Supercounters