Captura zilei

  Astazi in sfarsit am primit....


Urban Decay Naked! Yay!
Nu regret deloc ca am luat-o,culorile sunt exact cum mi le doream/imaginam.O sa va spun si un secret in ceea ce o priveste zilele urmatoare :))


Seche Vite (lac de uscare rapida) pe care inca nu l-am testat,dar dupa ce termin postarea asta cu siguranta imi fac manichiura si implicit il folosesc si pe el :)



Cele doua produse mai sus mentionate au fost achizitionate de pe beautybay si s-au lasat mult asteptate.. Asa mult,ca imi pierdusem si speranta ca le voi mai avea.Comanda am facut-o pe 20 ianuarie si ajuns abia astazi... In sfarsit pot sa ma bucur ca am primit si avizul postasului :))

Ieri am fost la posta si am ridicat urmatoarele chestiute:

Mascara Sleek Make Up Lash Out
 http://www.sleekmakeup.com/en/products/lash-out-lash-out-554.aspx



Initial am fost putin dezamagita de acest produs,dar apoi mi-am dat seama ca e o mascara totusi buna ca si pret-calitate. Ce nu imi place deloc si nu o sa imi schimb parerea in ceea ce priveste acest aspect e ... ambalajul.Pai roz mai? Chiar roz? :(


Si tot ieri,surpriza de proportii,am primit doua dintre lucrurile pe care mi le doream de ceva timp.Da,ati citit bine: le-am primit de la cineva drag,nu le-am cumparat!


Travalo Perfume Atomiser
Il gasiti la un pret  bun pe  cheapsmells : http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=107265




 Yves Saint Laurent Touch Eclat Radiant Touch


de asemenea la un pret ok pe cheapsmells http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=6538

Si aici sa vedeti cat de mare e Travalo,de care m-am indragostit iremediabil.Am reusit cu ajutorul lui sa scot putinul parfumel care mai ramasese in sticuluta de Estee Lauder - Dream in Bali. Am si facut o combinatie intre cele doua parfumuri din poza:


Urmeaza sa mai combin si alte parfumele intre ele.Imi place mult ca e practic si in loc sa cari un parfum intreg,poti lua  mereu cu tine acest Travalo.


Pupici,
Andreea

Supercounters