Update review fond de ten Rimmel Wake Me Up

   Si cum i-am facut un review mult prea pozitiv,am simtit nevoia unui update,dar nu la postarea initiala de aici,ci una vizibila (pentru acele fete care probabil mi-ati citit deja acea postare),erau sanse mici sa si reveniti la ea.
  Sunt de acord si astazi cu ceea ce am scris in acea postare,dar i-am descoperit un "minus" destul de aiurea pentru mine,care m-a facut sa incetez sa il mai folosesc.Are un finish grozav,arata natural pe ten,dispare  treptat de pe ten dupa 6 ore fara sa faca "pete",fara sa oxideze... ce sa mai,fondul de ten ideal dar... e comedogenic!
 Cred ca i s-ar potrivi unui ten care nu are tendinte acneice sau ma rog,unui ten uscat desi prea hidratant ca si textura nu e.

  Chiar imi pare rau ca e asa,dar se pare ca orice minune nu prea "tine" si ca atatia bani cat dai,atata face. Nu zic ca toate marcile high end sunt extraordinare,doar nu am folosit pana acum numai Chanel,Dior si MUFE,dar oricum o sa ma reintorc cel mai probabil la un alt fond de ten mai hidratant de la MUFE pana se termina sezonul rece,apoi la MUFE mat velvet +.
  Aveti idee daca  fondul de ten MUFE HD e comedogenic sau nu? Mat Velvet + nu e,testat de mine in ultimele 2 luni si ceva.


Last Edit: Giveawayul cu produse Sleek in colaborare cu Make Up Shop de aici se va incheia in seara asta,cel tarziu maine dimineata la ora 08.00 cand ma voi apuca de facut lista. Voi alege castigatoarea in decursul zilei de maine,cel mai probabil seara.Avand in vedere ca v-ati inregistrat la giveaway doar cu adresa de e-mail va trebui sa fac in asa fel lista sa nu fie vizibile adresele voastre de e-mail.


Pupici,
Andreea

Supercounters