Impresii despre Travalo Refill Atomizer

   Am primit un Travalo acum cateva zile.A fost dragoste la prima vedere ca sa zic asa,citisem despre el prin blogosfera si mi-l doream .





Adevarul e ca am avut emotii initial cand am incercat  prima data sa il umplu cu parfum.Am crezut ca va fi un proces complicat,dar de unde! In orice caz,cutiuta vine cu instructiunile de umplere a acestui recipient.



Travalo is a refillable atomizer bottle with a difference. Its patented easy fill system allows you to refill in seconds with a simple repeat pump action. Travalo makes it easy and convenient to have a fresh confidence boost any time, anywhere.


Mie mi se pare un lucru indispensabil! Si ma gandesc uneori cum am trait fara? Realist vorbind,nu e chiar atat de "indispensabil" dar pentru o iubitoare de parfumuri,cu siguranta este! Imi place ca poti sa il umpli cu parfumul preferat si sa il ai mereu in geanta sau poti face un parfum home made dupa bunul tau plac! 





Sistemul de umplere este extrem de ingenios si simplu. Doar scoti capacul parfumului (cel cu care pulverizezi, nu cel mare al sticlei) iar in partea inferioara a atomizatorului exista un mic orificiu, apoi pompezi parfumul in atomizator ca si cum ai parfuma pana esti multumita de cantitatea din Travalo.In general asigura intre 50 si 65 pulverizari,deci o cantitate destul de suficienta pentru atunci cand pleci in vacanta pentru o saptamana undeva ;) Are doar 20 grame si nu mai mult de 9 cm,incape in orice portfard aveti.


Eu l-am primit pe negru,dar mi-ar fi placut si o nuanta de rosu sau gold.In orice caz presimt ca pe viitor,o sa imi mai iau unul de rezerva si o sa ii cumpar si mamei unul.E totodata un obiect care poate fi daruit cuiva drag,ii puteti oferi persoanei respective parfumul preferat daca il aveti full size evident si aveti cum sa il umpleti :) Iar apoi persoana respectiva ramane si cu acest obiect magic pe care il va putea utiliza pe  viitor :)


Mie imi place mult acest Travalo Refill Atomizer.Voi il aveti? Va tenteaza?


In acest video gasiti exact pasii de umplere a acestui recipient cu parfum:




Costa in jur de 10 euro si e disponibil si la noi.

Despre Travalo a scris atat Camelia,cat si Miss Rux.



Sa aveti in continuare un weekend cat mai placut! Eu sunt la work...

Pupici,
Andreea

Supercounters