Tag: Pacatele frumusetii

  Pentru ca nu aveam nimic planificat pentru postat astazi,am preluat tagul acesta de la Ionny:



1. Lăcomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Și care este cel mai scump?
Cel mai ieftin… pai am destule.Oje Essence la 1,20 euro
J
Cel mai scump este fondul de ten de la Make Up Forever Mat Velvet + sau trusele Urban Decay.In categoria asta intra si parfumurile sau… nu?

2. Mânie - Care este produsul cu care te afli într-o relație de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit?
NYX Soft Matte Lip Cream nu e nici gloss,nici ruj,e ceva intre. Imi place mult textura,rezistenta dar usuca buzele. Un alt produs pe care in momentul de fata “il urasc” e erase paste de la Benefit.Acopera perfect cearcanele dar imi usuca zona aia si face “cute”… Mda.

3. Poftă - Care este cel mai delicios produs cosmetic / îngrijire corporală? 
Pe care il am? Momentan ador parfumul Gucci –Guilty. Cred ca e cel mai delicious parfum pe care l-am avut vreodata.
J

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei? 
Scrubul corporal si chiar si body butter-ul
L

5. Mândrie - Ce produs îți dă mai multă încredere în sine? 
Anticearcanul… nici nu trebuie sa spun de ce,nu?
L(

6. Râvnă - Ce atribute găsești foarte atragatoate la sexul opus? 
 Caracterul!

7. Invidie - Ce produse ți-ar plăcea că primești cadou? 
Parfumuri!
J
Dau mai departe tag-ul tuturor cititoarelor mele cu blog sau fara blog. Dacă nu aveți blog, mi-ar plăcea să îl completați și voi, la secțiunea comentarii:* 

Totusi nominalizez cateva fete:


..si care mai doriti :)


Btw nu-i asa ca titlul tag-ului e cam ciudatel asa? :D

Pupici,
 Andreea

Supercounters