La multi martisori!

    Trebuie sa va spun ca in primul rand eram trista azi.Din doua motive,unul aparent stupid (nu imi gaseam martisorul primit de acum 2 ani de la aceeasi persoana care am primit astazi plicul cu felicitarea-martisor) si al doilea aspect ar fi,ca bunica mea ,Dumnezeu sa o ierte,era nascuta in prima zi a lunii martie.Ma rog,a fost nascuta.Imi e tare dor de ea si sper acolo unde este,sa ii fie bine,pentru ca a fost o persoana minunata pentru toti cei din jurul ei.Daca ar fi sa dau un exemplu de persoane care ating perfectiunea /au atins perfectiunea in viziunea mea,persoane cunoscute bineinteles,prima persoana e bunica mea si credeti-ma ca sunt maxim 3 persoane care le pot cataloga la acest "statut".


   Pentru ca tot asteptam avizul ala de la iherbs pe care cred ca nu il mai voi vedea vreodata,m-am repezit azi spre cutia postala.Si in cutie... surpriza! Felicitarea-martisor de la Gia! Dupa ce m-am minunat la ea vreo 5 minute,am decis sa ii sustrag trifoiul cu 4 foi si sa il folosesc ca si martisor.O fi bine,o fi rau,sper doar Gia sa ma ierte ca am stricat putin felicitarea,dar trifoiul ala o sa il port din seara asta cand merg la munca (ma apuca 1 Martie,da?  pana inclusiv ultima zi din martie).Multumesc mult pentru felicitarea martisor si iti doresc si tie aceleasi ganduri senine!


 Felicitarea e frumoasa asa si fara trifoi,credeti-ma pe cuvant si sper ca nu par vreo ciudata ca am facut asta.De fapt nici nu-mi pasa daca par,important e ca m-a bucurat mult! I-am sugerat asa subtil si prietenului ca ar fi cazul sa nu mi ia iar.. trandafiri si ca vreau lalele/zambile/ghiocei dar orice,numai flori de primavara! :)



  Va daruiesc virtual la fiecare buchetele de zambilute,ghiocei,lalele,lacramioare si ce flori va mai plac voua!










    Va doresc o primavara superba,cu cat mai multe raze de soare in suflet si un nou inceput promitator! Eu am cateva vise,sperante,care sper cumva timid,sa se si realizeze!

Sursa ultimele foto cu flori: Google.

Va pup si numai bine!
A voastra,
Andreea

Supercounters