Concurs : ghiceste produsul si castiga-l! (1) -INCHIS!

Dupa modelul Georgianei,m-am decis si eu astazi sa fac un concurs tip "ghiceste produsul si castiga-l!"
Castigatoarea o aflati aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2012/03/castigatoarea-ghiceste-produsul-si.html



Reguli:

~ dintre raspunsurile corecte, voi alege unul singur folosind random.org, iar castigatoarea o voi anunta pe 5 Martie ora 21.00.
~ acest concurs se incheie pe 3 martie, ora 20 (e deschis aproape 2 zile intregi)
~ castigatoarea o voi afisa intr-o postare separata si voi astepta 48 de ore sa imi trimita datele pe mail, daca nu le primesc in acest interval voi alege alta fata.
~ comentariile le public in momentul cand se incheie respectivul concurs, pentru a pastra putin suspans :)
pentru a participa, singura conditie este sa urmariti blogul (prin GFC si/sau Facebook ) si sa-mi lasati un comentariu cu raspunsul vostru la intrebarea : Ce anume este produsul din poza? Nu conteaza neaparat brandul, ci felul produsului.Nu o sa tin cont daca scrieti doar numele brandului,astept asadar ce fel de produs este in poza (gen: oja,rimel,demachiant,crema,fond de ten,fard etc).Eu zic ca e super simplu de ghicit,asa ca daca va doriti acel produs,nu ezitati sa va inscrieti!

Imi cer scuze pe aceasta cale fata de Georgiana ca i-am sustras template-ul,dar am fost in pana de timp,ma pregatesc sa ma duc la work si deci nu am avut prea multa inspiratie de compus :)

*Produsul oferit  a fost folosit o singura data.

Last Edit: Sesizez ca inca am mai primit inscrieri inclusiv astazi la acest giveaway..le-am aprobat din greseala,dar nu le voi lua in considerare! Acest giveaway este inschis! Castigatoarea va fi aleasa maine,veti gasi postarea mea maine 5 Martie la ora 21.00

Pupici,
Andreea

Supercounters