My wishlist - Paula's Choice

      Nici nu imi vine sa cred cat de repede trece timpul.Stiti cand am dat prima mea comanda pe site-ul celor de la Paula's Choice? Anul trecut in august,iar apoi a doua oara in decembrie  impreuna cu o prietena din Romania,ca sa putem imparti shippingul.Ea e o norocoasa,le poate folosi deja,eu mai am putin de asteptat pana in aprilie pentru a avea cele trei produse deja comandate.
   Si pentru ca imi place sa imi fac cadouri (in avans ce e drept :D),m-am decis deja la ce vreau cadou de martisor. Haha,suntem doar in februarie,dar fie :D  Nu mai vreau nimic de imbracat momentan,nici produse de make up,ci am o lista ceva cam lunga de produse Paula's Choice pe care mi le doresc.Am incercat sa le tot tai de pe lista si ele se incapateaza sa ramana acolo :))
   Nu vreau sa sune a reclama dar cu mici exceptii,gen exfoliantul ala BHA folosit,orice am folosit de la PC,i-a mers minunat tenului meu.As fi preferat ce e drept o crema mai hidratanta in zona ochilor iarna asta,mai ales acum pe gerurile astea. Am ajuns la concluzia ca le vreau pe acestea:

RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum




Nici nu cred ca trebuie sa va zic de ce il vreau: e produs nou aparut la Paula's Choice si sunt obsedata de riduri& co. Pare produsul ideal la ceea ce caut eu acum. :D



Momentan e la reducere,sper sa fie la reducere si cand voi da eu check out la comanda :)) Vad ca luna asta totusi au 20% reducere la tonere si la demachiante. Am mai avut RESIST Advanced Replenishing Toner Skin Remodeling Complex si era chiar ok,vad ca diferentele de pret intre cel de mai sus si cel avut de mine e cam de 2 euro,daca facem abstractie ca Skin Balancing Toner nu ar fi  la reducere acum. Am avut o mostra de Skin Balancing Toner si nu mi s-a parut cu mult mai diferit fata de cel Resist pe care l-am avut full size.
  Voi pe care l-ati avut sau pentru care ati opta intre cele doua tonere?



Skin Balancing Moisture Gel /http://www.paulaschoice-eu.com/skin-balancing-moisture-gel.html

I-a facut Pasagera (Corina) un review aici si mi-a ramas gandul la el.Plus ca la 60 ml chiar are un pret decent.




Nu sunt sigura 100% ca vreau acest produs,as prefera de banii aia sa imi cumpar totusi o alta crema.Totusi recunosc ca ma tenteaza ideea de a incerca un demachiant solubil in apa de la ei ,iar gramajul e mare. 


Plus inca o pompita din aia de spray ca mai am una de la ei si tare utila e.

Lista teoretic ramane cam asta pentru urmatoarea mea comanda la ei.Acum am doar doua dubii: care din toner sa aleg si daca se merita sa iau acel demachiant sau nu...Si apropo ati folosit fond de ten de la Paula's Choice? Eu am avut doua mostre dar nu m-am lamurit in privinta lor..

V-as fi recunoscatoare daca imi lasati si parerea voastra la sectiunea comentarii.M-ar interesa evident  in mod special mai ales parerea celora care deja au folosit acele produse (mai putin cel nou aparut,acel serum) sau care au folosit produse Paula's Choice pana acum.Ma tenta in special acest fond de ten si am vazut ca si Katynel l-a cumparat acum ceva timp http://www.paulaschoice-eu.com/barely-there-sheer-matte-tint-spf-20-212.html,dar nu i-a facut inca nici un review.


Btw nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul cu produse Sleek de aici!

Pupici,
Andreea

Supercounters