Essence & Catrice

     M-am decis in sfarsit sa fac o postare care va anunt de pe acum ca va fi lunga,cel putin destul de substantiala la capitolul fotografii.
    Am primit mereu e-mailuri,mesaje cu intrebari gen "Unde gasesc produse Essence/Catrice" sau intrebari legate de preturi.Asa ca m-am decis sa fac o postare informativa care nu neaparat va include o lista de preturi cu aceste produse,dar va fi informativa si poate din ceea ce am eu deja,va tenteaza si pe voi ceva in cazul in care ajungeti intr-o tara unde exista aceste produse.
   Atat produsele Essence cat si cele Catrice nu se gasesc inca in Romania,primele mentionate am inteles de la Endre Reviews ca vor aparea in Romania,insa nu stiu exact cand.Am dubii ca vor aparea si editiile limitate,pentru ca in Cehia e destul de proasta aprovizionarea cu editiile astea limitate.
   Sunt si produse normale,care teoretic se gasesc mereu la standurile Essence si Catrice disponibile ,dar sunt si editii limitate cu cateva produse care sa zicem ca sunt mai bune calitativ,la preturi mai maricele si la ambalaje mai placute din punct de vedere vizual.
   Postarea asta va fi de fapt o mica prezentare la ce produse Essence si Catrice detin eu in acest moment si recunosc,ca nu am reusit sa le includ chiar pe toate.Fie mi-a scapat un gloss/ruj prin geanta,fie orice alt produs pe care fireste l-am oferit altcuiva sau l-am consumat eu.
     De cand am ajuns aici mi-am capatat un obicei de a cumpara macar o oja sau un produs de la Essence.Catrice le-am gasit de curand aici,deci nu am interactionat asa mult cu ele,dar trebuie sa recunosc ca sunt mult mai bune calitativ decat Essence unele dintre ele.
O sa incerc sa impart in "categorii" si sa spun doua cuvinte despre fiecare in parte.






EYESHADOW

  • Essence - recomand toate mono-urile fie ele mate (alea sunt putin mai prafoase),fie ele sidefate.Sunt super calitate-pret! Fardurile in quad sunt ok,dar tot mono-urile sunt mai bune.
  • Catrice- big NO pentru mono-uri cu exceptia celor care apar in editii limitate (costa si mai mult decat mono-urile Essence in mod nejustificat) si care sunt net superioare mai bune celor normale.Mie nu-mi plac si pace. In schimb kit-urile de farduri care le-am luat de la ei,in editii limitate m-au impresionat si le recomand!
Despre doua kit-uri de farduri Catrice in editie limitata v-am povestit aici.






Mono-uri Essence,v-am spus parerea mea despre ele aici.Daca dati click gasiti si swatches si parerea mea despre ele.



 Fard Essence - 22 Blockbuster matt effect (superb,superb! un fard mat ideal pentru baza de make up!)






Fardul meu mono favorit Essence:

Alte farduri mono Essence:







OJELE


  • Catrice - gasiti nuantele disponibile aici.
  • Essence-gasiti nuantele disponibile aici.


 



Sursa ultima  foto de mai sus: http://anncutzasworld.blogspot.com/

De la Catrice va sfatuiesc sa nu va alegeti oje nude,sunt o idee cam laptoase,eu am sesizat chestia asta dupa ce mi-am luat deja doua oje de la ei,in rest au o gama larga de nuante de oja.
De la Essence puteti lua atat oje mini cat si oje normale,cele nude chiar nu sunt problematice spre deosebire de cele Catrice. Va recomand si ojele cu sclipici Essence,chiar sunt frumoase.







Cateva nuante de oja si denumirile lor gasiti aici.O manichiura cu o oja sclipicioasa aici si despre Essence Stampy Set pe care vi-l recomand puteti citi aici.



RUJURI

  • De la Essence oferta e foarte restransa si nici nu se merita sa va cumparati din cele normale,doar cele din editii limitate.
  • De la Catrice va recomand rujurile,au atat nuante de nude cat si nuante de rosu,mov si roz! O privire o puteti arunca aici pentru nuantele disponibile.Mie imi plac cele de la Ultimate Colour in special.Sunt cremoase,nu pateaza buzele,cand ramai fara ruj pe buze nu raman urme inestetice.



Nuanta de mai sus e Pink me Up.Cateva nuante de rujuri si swatches gasiti si aici.






BLUSHURI


  • Essence - nu detin decat doua blush-uri Essence,unul in editie limitata si unul care se gaseste mereu.Ca si textura si pigmentatie imi place mai mult cel normal.
  • Catrice- nu detin nici un blush Catrice,dar am incercat testerele pe mana.Par la fel de pigmentate ca cele Essence dar intr-un ambalaj mai elegant. Am destule blush uri in general si nu am fost tentata sa continui shoppingul :)





Essence blush editie limitata:


Si un blush cremos,la tub de la Essence in editie limitata:





LIPGLOSS


  • Essence- cele Sun Club isi merita din plin banii si le recomand! Celelalte sunt ok,dar nu wow.
  • Catrice- am un singur lipgloss Catrice si e ok,chiar imi place textura.Aici gasiti nuantele disponibile.







FARD DE SPRANCENE /CREION DE SPRANCENE


  • Essence- exista un singur fard de sprancene,un singur kit pe care l-am avut si mi-a placut.
  • Catrice - exista si fard de sprancene pe care nu l-am testat dar si creion de sprancene,de care am fost tentata si pe care il am si imi place mult!



Sursa cea de-a doua foto: http://anncutzasworld.blogspot.com/

Creion sprancene Catrice: intr-un singur strat si in strat dublu ,nuanta Date with Ash-ton.Nuantele disponibile le gasiti aici.


Alte eyelinere/creioane:


Catrice Smokey Eyes - cel mai bun eyeliner de la Catrice












Swatches creioane de buze:





Poza de mai sus e in urma demachierii,cel mai rezistent eyeliner  Essence e:




Eyeliner:





HIGHLIGHTER &PRESSED POWDER

  • Atat la Essence cat si la Catrice din ceea ce stiu eu nu exista decat in editiile limitate.Eu am cateva pudre de la Catrice si un highlighter crema dintr-o editie limitata de la Essence.
  • Pudrele nu le recomand pe cele din editiile limitate,cele de la Catrice.









O pudra stralucitoare pentru fata si corp de la Catrice,in editie limitata:






FOND DE TEN:

  • Essence- nu am folosit niciodata nici un fond de ten de la ei,dar par ok.Poate pretul lor mic m-a speriat suficient incat sa nu le folosesc si nici sa fiu tentata.
  • Catrice -am un singur fond de ten de la ei si am fost tentata sa il iau in urma multor review-uri pozitive pe care le-am tot citit pe blogurile straine.E ok pentru un fond de ten low end,si ma refer la acesta: Photo Finish 18 h Liquid Foundation  .E exagerata faza cu 18 ore ,dar 7 ore tot rezista pe ten.Ce nu imi place la el e ca se apropie la miros cu Revlon Colorstay pentru tenul mixt/oily. Nu miroase asa intens ca ala a spirt medicinal dar nici frumos nu miroase.


Nu cred ca voi mai experimenta alte fonduri de ten de la Catrice din simplul fapt ca prefer sa investesc cei mai multi bani intr-un fond de ten calitativ si sa fiu sigura ca nu imi provoaca acnee.Nu pot sa ma plang de calitatea fondului de ten Catrice,ci din contra am fost uimita de el,dar prefer sa revin la MUFE oricand desi costa de 5 ori mai mult ca el. Oricum "bate" orice fond de ten L'Oreal,Maybelline si ce fonduri de ten low end mai sunt.



PRIMER:

  • Essence are primer de ochi,pentru fata nu.Primerul e decent,chiar rezista fardurile de pleope,nu se strang,dar nu va asteptati sa fie la fel de bun ca UDPP.
  • Catrice are atat primer pentru ten cat si pentru ochi.Cu primerul pentru ten nu m-am inteles,pe cel de ochi nu l-am folosit,mai ok pare cel Essence,e la gramaj mai mare si mai ieftin.

Despre base&primer Catrice gasiti aici mai multe.


SHIMMER BRICK 

  • Essence- candva avea un shimmer brick super,exact cum v-am aratat aici.Acum l-au mai modificat,au schimbat putin nuantele si sunt mai rozalii din pacate.Cred ca a fost piesa de rezistenta a lor :)
  • Catrice ori nu am vazut ori nu stiu eu sa aiba ei asa ceva.


RIMEL

  • De la Catrice am folosit vreo doua mascara,Evolution to Revolution si Lashes to kill ultra black.Niciunul nu m-a dat pe spate,nu am sa le achizitionez din nou.Din punctul asta de vedere nu va recomand mascara de la Catrice.
  • De la Essence am reusit sa testez mai multe feluri de mascara,printre care: multi action mascara – smokey eyes care mi se pare fantastic de bun (e recent cumparat si totodata recent aparut),all eyes on me multi-effect mascara (un rimel banal,dar decent),essence multi action false lashes mascara (daca va plac in general mascara de la maybeline,atunci o sa va placa si acesta,pentru ca e un rimel foarte bun pret calitate dar lasa "scamute" :( );no limits volume mascara  (e ok dar nu extraordinar);multi action mascara (o fi best seller la mascara pentru Essence dar pe mine nu m-a impresionat).Dintre toate cele enumerate cel mai mult mi-a placut  multi action mascara – smokey eyes  si   ,essence multi action false lashes mascara.





Din pacate am realizat ca fix pe cele Essence nu le-am fotografiat...






Nota: 
In afara de produsele de make up propriu zise,la Essence mai exista si diverse produse pentru ten.Mie imi plac acele folii care indeparteaza puncteel negre,le recomand din suflet! In rest nu am folosit decat crema de maini de la Essence si cam atat.Ah si acetona de la ei,dar nu cred ca v-ar interesa asa ceva :P Cateva produse de ingrijire a tenului de la Essence gasiti aici: http://www.essence.eu/products/pure-skin/care.html
Mai multe amanunte despre editiile limitate de la Essence si Catrice gasiti aici pe blogul Monicai si o puteti contacta daca doriti sa achizitionati produse Essence sau Catrice.Stiu ca ea trimite colete des in tara si vine mult mai des in tara decat mine.Eu sunt mult prea comoda si nu-mi place nici sa ma complic cu incasarea banilor si nici cu trimisul coletelor. Mi-ar fi imposibil sa va fac cadouase la toate care imi sunteti dragi.Preturile le gasiti la ea,variaza fata de preturile de aici,din Cehia,pentru ca aceste doua firme Catrice si Essence sunt in mare parte produsele fabricate in Germania.Aici se vand mai scump si nici nu le gasesc pe toate,cel putin produsele din editiile limitate.
Daca pe viitor imi fac magazin online o sa va anunt,sa fiti sigure :P

Postarea asta se vroia una mai detaliata,eventual si cu preturi si niste poze mai detaliate,dar credeti-ma ca mi-a luat si asa ceva cam mult timp sa o realizez chiar si asa,in forma in care arata acum.Daca aveti nelamuriri imi puteti adresa intrebarile voastre la sectiunea comentarii,ca sa vada toata lumea raspunsurile sau o puteti contacta direct pe Monique.Gasiti evident si recomandari ale produselor si la ea,ce i-a placut si ce nu i-a placut.

*Postarea asta nu e nici un fel de reclama la firma Essence/Catrice,e doar o prezentare a produselor achizitionate de mine,din fondul meu personal si e o postare pur informativa. O scurta lista de preturi informative: rimelul Catrice 5 euro/rimelul Essence intre 3-5 euro in functie de rimel;mono eyeshadow Catrice 3-4 euro;un mono Essence 1,50 euro; un ruj Essence 2 euro/un ruj Catrice 5 euro;o oja Essence intre 1,50-3 euro/o oja Catrice 2,40 euro;un fond de ten Catrice 7-8 euro; primer Essence pentru ochi 2,5-3 euro.Preturile sunt informative si rotunjite,nu le tin minte pe toate sincer plus ca imi e si dificil sa transform preturile din coroana ceheasca in euro pentru fiecare.Produsele disponibile in editii limitate sunt mai scumpe cu 1 euro in general ,maxim 2 euro fata de cele normale.

Produse Essence spre vanzare gasiti si aici: http://www.thesocialbutterfly.ro/

Pupici,
 Andreea

Supercounters