Oops I did it again....shopping stuff!

  Yeah nu m-am putut abtine si mi-am mai luat cateva chestii.Cum s-au tot scos si redus diverse de la Essence si Catrice am si profitat de ocazie si de data asta.
 Fondul de ten Dior vi l-am aratat pe pagina de Facebook,sper ca nu vi l-am aratat si intr-o postare aici,ca ar fi -grav,eu personal nu-mi amintesc sa fi scris despre el.



Mi-am luat si mult laudatul anticearcan Estee Lauder double wear,un blush Catrice care e mai degraba ideal ca bronzer,dar e tare frumos ca nuanta (pacat ca l-au scos si bine ca l-am luat la pret redus :D).O oja Catrice evident,o masca de par de la L'Oreal.. cred ca m-a tentat pretul ei.. si ajunsa acasa am regretat ca am cumparat-o...




Ceva care sa imi salveze unghiile.. sper.. sa le salveze de la "piticism" adica :(



Un top coat OPI pe care nu l-am fotografiat ,fotografia e luata dupa google,pentru ca il tin in frigider :)) Am oricum nervi pe acest produs,pentru fix 15 euro cat m-a costat nu face NIMIC! Parerile am vazut ca sunt impartite.. unele fete sunt multumite,altele ca mine nu... 


Oja Essence Gold Fever- oficial am luat-o razna cu ojele glitter,iar aceasta e un glitter auriu combinat cu putin sclipici caramiziu asa.


Oja Catrice nuanta Genius in the bottle- nu stiu cat de des o sa o port,e nou aparuta la standul Catrice insa mi-a placut prea mult nuanta si am decis sa o  cumpar chiar daca o voi purta probabil de maxim 3 ori.E un verde-auriu superb.




 Si o poza luata de aici,cu ea pe unghii: http://de.essence-beautyfriends.eu/beauty-blog/beauty-blog/artikel-ansehen/?L=&tx_mmforum_pi17%5BarticleID%5D=25421


Sesizez totusi ca ojele nou aparute la Catrice cu o altfel de pensula,sunt mult mai bune calitativ.

Incercarea mea esuata de a va arata cele doua oje de mai sus pe o foaie de hartie:


Mascara Essence nou aparuta,am decis sa le iau acum pana nu vor fi transformate toate produsele in testere... la rimel sincer e destul de greu sa te prinzi,decat dupa miros si relativ si dupa consistenta.. dar asta inseamna sa desfac tubul  inainte :( si eu la randul meu facand asta sa devin o nesimtita...



Cele doua mascara inca nu am reusit sa le folosesc,dar le voi supune la test zilele astea.

Mi s-a parut interesanta cea cu periuta curbata:


Initial am crezut ca vor fi in editie limitata,dar se pare ca le vor lasa definitiv ca si produse permanente.

Pentru unghii pitice,ca ale mele:




Essence Party all night -pe care l-a achizitionat si Cristina.





Nuantele de lipgloss Essence stay with me pe care le-au scos si au bagat altele noi,mai nude.Nu sunt rezistente la transfer,dar nu sunt lipicioase .



In poza e si un lipgloss transparent Essence,l-am luat special pentru ceva :D Sper sa imi iasa si ce mi-am propus :D


Concelear Estee Lauder Double Wear,luat de vreo saptamana,cam asa:



Si acum....shoes :D




Astia sunt mult mai frumosi in realitate si sunt si comozi!



O geanta:




Si poza bonus cu Tommy care studiaza mai mult ca mine :P Din pacate nu prea e clara poza...


Mi-a parut rau ca nu am mai prins reduse rujurile care le-au scos de la Catrice,de fapt nu mai era nici urma de ruj dar asta e :( Bine ca am apucat atunci sa ii iau mamei...
Am cam exagerat lately iar cu micile placeri- cosmeticute.. cel putin fondul de ten a fost o achizitie destul de costisitoare pentru buget.
Luna viitoare m-am decis exact cati bani aloc "placerilor"  ( si pe ce anume se vor duce) si ar fi cazul sa salvez mai multi bani decat luna asta.

Un top coat bun pentru rezistenta ojei pe unghii imi recomandati? Sa nu fie OPI totusi :))
Va doresc o saptamana cat mai placuta! :*

Pupici,
Andreea

Supercounters