Review&Swatches: 28 ColorPalette Neutral Eyeshadow BH cosmetics

    M-am decis sa va arat niste swatches ale paletei 28 ColorPalette Neutral Eyeshadow BH cosmetics.Descrierea oficiala a paletei de pe BH cosmetics:


"A melody of flattering neutral tones, both shimmery and matte, harmonize for an ideal natural look. These colors are so versatile, many switch beautifully from eye shadow to blush! "


Parerea mea:

  • nuantele sunt atat shimmery cat si mate,mate sunt in special primele nuante cu tonuri de alb-roz 
  • pentru o buna aderare a fardurilor pe pleoape,e necesar un primer de ochi,cel putin pentru primele nuante alb-roz care au textura mai prafoasa (primele trei "coloane" de la stanga la dreapta pozei)
  • nuantele mai inchise,tonurile de maro sunt  mai pigmentate ca si primele nuante  (totusi am insistat un pic asupra aplicarii  fardurilor respective,sa fie mai vizibile )
  • raport calitate-pret ok
  • carcasa mi s-a parut fragila,dar m-am descurcat cu ea si nu mi s-a rupt


Nuantele au fost swatchuite direct pe mana,fara primer.







  Cred ca se poate sesiza exact din swatches ca nuantele cele mai inchise sunt si cele mai pigmentate.Ca si calitate-pret,e totusi o paleta buna,plus de asta,care dintre noi mai foloseste un fard fara primer? Eu personal nu,am devenit dependenta de primerul de ochi.

Puteti achizitiona si Eye and Lip Primer  de pe BH Cosmetics,mai ales ca ei au destul de des reduceri la palete si la tot felul de accesorii.

Paleta 28 ColorPalette Neutral Eyeshadow BH cosmetics o puteti achizitiona de aici:

O aveti? Va place? Va tenteaza sa o cumparati?


*Nota: Paleta aceasta mi-a fost oferita spre testare de catre cei de la BH Cosmetics.


Pupici,
 Andreea

Supercounters