Shopping stuff

   S-au dus reducerile,deci gata si shoppingul.Totusi nu m-am putut abtine si mi-am mai luat una alta care mi-a placut.
   Cele doua gecute de la Bershka le ador pur si simplu.Am stat in cabina de proba uitandu-ma la ambele si incercand sa aleg doar una dintre ele si pentru ca nu m-am putut decide pe care dintre ele mi-o doresc cel mai mult,le-am luat pe ambele :) Chiar credeam cumva in sinea mea ca va trece iarna asta si nu imi voi cumpara vreo gecuta,dar se pare ca nu m-am putut abtine. Pe langa ele,am decis ca vreau si un pulover.




   Momentan am purtat-o doar pe prima  si in ciuda faptului ca pare ea asa mai firava fata de alte geci,e chiar calduroasa!



Si alte maruntisuri,chestiute de la Catrice:




   Toate produsele,mai putin penseta Essence,vor fi scoase definitiv si pentru ca erau reduse la jumatate de pret mi le-am luat.Altfel sincer nu cred ca le luam pe toate,pentru ca am atatea lipglossuri si rujuri neterminate ca.. nu mai vroiam sa iau si altele.Adica eu mereu vreau,dar trebuie sa ma abtin :D
    Si acum sa va arat mai "de aproape" niste poze cu ele,ca sa vedeti nuantele .
Oja neagra cu sclipici e intereasanta si pentru ca nu aveam nici o oja neagra,am zis sa o iau.Din pacate la oje nu sunt reduceri :(  altfel plecam sigur cu 4-5 nuante... Si faza amuzanta e ca pe unele nuante ale ojelor tot asa le vor scoate definitiv... deci nu inteleg de ce nu le-au redus si pe acestea?!












Rujurile nu mi le-am oprit eu,in afara de nunata Berry Pink pe care am pastrat-o pentru mine,restul le-am cumparat pentru mama. Am vrut totusi sa le fotografiez si sa va arat nuantele,dar swatches evident nu am. M-am si minunat de altfel ca nuantele mi-au iesit exact ca in realitate.

BB Cream Missha:

Nuanta 21 e prea deschisa pentru mine,dar nuanta 23 e ok.



Si acum doua zile mi-au ajuns si minunatiile astea:



Iar aseara mi-am cumparat minunea asta:


As mai fi vrut si un anticearcan Estee Lauder double wear..mai vreau si pantofi si inca ceva de imbracat si ... cate pot sa mai vreau? :)) Asa ca zic pas,si luna viitoare le iau pe restul la care mai poftesc.Momentan mai astept cuminte o comanda de pe iherbs cu doua geluri de dus de la Jason si un kit de pensule pentru ochi EcoTools.S-a facut asa valva in jurul lor,ca sunt chiar curioasa cum sunt.Sper doar sa mi ajunga coletul... Data trecuta a ajuns dupa 2 luni din vina postei cehe care l-a reimpachetat frumos si l-a trimis de la un oficiu postal la altul...

Cat de curand incep sa va pregatesc niste surprize,deci stay around :P
Weekend cat mai placut!


Last Edit: Stiu ca aparut si in Romania  stand Essence,sau mai bine spus in Bucuresti.Daca gasiti penseta,nu ezitati sa o luati,e super buna! E oficial cea mai buna penseta a mea din vreo 5 care le am :))

Pupici,
 Andreea

Supercounters