Review :Sleek Make Up Lash Out Mascara

   Astazi o sa va vorbesc despre noua mascara care m-a cucerit desi initial mi-am zis "Hum,periuta asta mica.. o face ceva??" si ca de obicei initial orice mascara mi se pare inutila,apoi pe parcurs ma cucereste sau nu. Mai sunt si "mandra" posesoare a unor gene extrem de mici....


Sursa prima foto: http://www.sleekmakeup.com/en/products/lash-out-lash-out-554.aspx


Descrierea oficiala a produsului:


With it’s intense carbon black formulation, Lash Out volumises and lengthens lashes to maximum effect! The spiral nylon brush captures each and every lash, ensuring that lashes are evenly coated with no signs of clumping.  The narrow wand reaches in to inner corners for a precise and defined finish from root to tip.
For best results hold the mascara wand at the base of your lashes and wiggle the brush from side to side pulling the brush through as you go.  

Parerea mea:
  • e printre putinele mascara care intr-adevar face ceea ce promite: volum,culoare intensa," no signs of clumping" si nu ma trezesc dupa 2 ore de cand am aplicat-o cu ea pe pleoape... Stiti voi,chestiile alea care necesita sa iti retusezi zona de sub cearcane... 
  • nu mi se pare ca alungeste prea mult genele,dar o face si pe asta.Mi se pare totusi ca da mai mult volum decat alungire,cel putin la genele mele.
  • culoarea e intensa: negru cel mai negru!
  • se demachiaza usor
  • nu e waterproof dar rezista destul de bine
  • nu imi place ambalajul... roz? Nu serios,chiar roz? :( Nu stiu,eu am o problema cu rozul :))
Pentru 9 euro,e un produs foarte bun,dar chiar  foarte bun! Fata de alta mascara pe care am dat 10 euro aici si care am aruncat-o la ... gunoi! 










Si genele mele,care nu prea ii face cinste rimelului,dar cand m-ati vazut pe mine cu gene lungi si frumoase?







Produs recomandat! 
De cand am primit-o,o folosesc zilnic!

Puteti sa o achizitionati de pe site-ul oficial al celor de la 

Mi-ar place sa nu va zgarciti cu feedback ul :)

Pupici,
Andreea

Supercounters