Beauty blogger tag!

  Laura ca de obicei s-a gandit la mine si ( ii multumesc pentru asta) m-a nominalizat pentru acest tag.Aparent am anulat o postare pentru astazi,ca sa realizez acest tag,am zis sa il fac cat nu voi fi nominalizata de mai multe fete si apoi o sa le uit pe cateva dintre ele.

 1. Care sunt postarile tale preferate ?
       Nu prea imi dau seama daca e vorba de postarile mele personale sau ale altora.Depinde de blogul fiecaruia.De regula pe un blog unde predomina postarile gen executarea machiajelor si cateva review uri,prefer de exemplu sa vad machiajele respectivei blogerite.Pe blogurile in care predomina review-urile,prefer evident sa vad postari tip review al unui produs si alte lucruri non beauty related.
  
    2. Ce fel de bloguri citesti ?
           In  primul rand citesc bloguri de beauty  (nu le enumar,ca sunt multe tare!) si apoi ador blogurile culinare .Un alt loc aparte il ocupa blogurile mai cu tenta personala sau generala,asta cand mai am timp de citit  si as mentiona cateva: Grapefruits,La Grimme (tipa are un stil superb de a scrie,o ador de-a dreptul!),Evergreen,Questioare,Pitici Gratis (atentie blog de tip cam misogin asa... ) si nu in ultimul rand blogul de travel a lui Imperator Travel!

    3. Cum ai ales numele blogului ?
            Daca va zic ca nu mai stiu ce nume i-am pus initial blogului meu ma credeti? S-a numit candva,cumva altfel.. ceva mai girly  oricum pe vremea cand nu era asa cunoscut (nu ca ar fi astazi mult prea cunoscut,dar atunci nu ma citeau decat maxim 4 persoane cred :)) ).Apoi am realizat ca eu nu ma pot abtine si din cand in cand mai bag si cate o postare mai personala pe langa alea de beauty related... Si a iesit un "bazar de impresii" :D Chiar ma gandeam sa imi cumpar domeniu si ma gandeam daca sa ii dau un nume nou.

     4. Primul blog beauty citit? Ce alte bloguri te inspira ?
              Primul blog beauty? Nu stiu exact care e primul dar cu siguranta primele doua au fost acestea: cel al Cameliei si cel al lui Koko.Tind sa cred ca al Cameliei a fost totusi primul,pentru ca e mai "veterana" in domeniul asta.Apoi au urmat Anda ZelencaIulia Badita  si multe alte fete pe care le citesc astazi cu placere.

     5. Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggerita .
             Well cred ca am invatat destul de multe sau am prins destul de multe lucruri de la fiecare fata in parte,nu as putea sa le nominalizez pe toate.Eu consider ca de la orice persoana de pe lumea asta avem ceva de invatat.Acum imi vine in minte  Camelia (Coltul Cameliei),cam orice produs testat de ea si cu review pozitiv a fost adecvat si pentru mine.Daca maine Camelia imi zice sa cumpar ceva,ca stie ea ca e bun,cumpar fara ezitare.La capitolul make up am destul de multe de invatat de la Ami, Anda Zelenca,Special Koko si alte fete talentate.

     6. De ce ti-ai dorit un blog ?
           Chiar nu am tinut neaparat sa am un blog al meu.Sincera sa fiu imi amintesc ca abia ajunsesem aici si ca vroiam pur si simplu sa impartasesc si altora din experienta "viata in Cehia".Apoi efectiv nu mi s-a mai parut nimic extraordinar de interesant,blogul nu era tocmai popular.. si am inceput sa scriu despre altele si sa aiba forma pe care o are in prezent.


     7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place cel mai mult?
           Nu cred sa am una favorita ,pentru ca e blogul meu si pentru ca... nu mi se pare niciuna extraordinara.Mai degraba v-as intreba pe voi: aveti vreo postare de-a mea favorita?


    8. Numeste un lucru bun si un lucru rau in a fi bloggerita de beauty.
           Lucrul bun este ca cumva am reusit sa legam cateva prietenii virtuale,unele bloggerite chiar s-au gasit intre ele.Lucruri rele? Hum,in primul rand rautatea gratuita pe care o afiseaza unii...


    9. Ce sfat i-ai da unei persoane care se confrunta cu ura ?
           Nu cred ca o persoana ar trebui sa se concentreze pe ceva care ii face rau in primul rand lui si apoi celorlalti.Viata e frumoasa,asa cum e ,cu unele coborasuri si suisuri ale ei.


  10. Cat de mult timp iti ia conceperea unei postari ?
           Depinde de postare  si de subiectul abordat.Depinde mult si daca am materialul (adica pozele respective). De cele mai multe ori mi le organizez,imi aranjez pozele in foldarase,planific postarile din timp pentru a putea veni zilnic cu o postare "fresh".


   11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului ?
          Sunt multe fete de treaba in blogosfera si nu numai.Si printre cititori evident. Nu as putea sa dau nume de fete,dar unele evident imi sunt mai dragi decat altele  si cele mai dragi se stiu ele care sunt exact ;) 

   12. De unde iti vin ideile pentru o postare?
           In general imi vin ideile,timpul nu e si nici sa ma desfasor asa cum vreau eu nu am cum.As face cateva filmari,dar ma zapacesc editarile,imi ia timp etc..


   13. Dau acest tag mai departe catre :
                                    
Georgiana
Ionny
Cristina
Silvia
Anda Zelenca
Lauren
Chocolate
Sadie
Katynel
Monica
                                           
 precum si tuturor fetelor care doresc sa il faca , mi-ar place sa stiu raspunsurile voastre la aceste intrebari.
         

Pupici,
Andreea

Supercounters