Oferte,oferte de primavara! :)

 Planificasem o alta postare pentru astazi,dar am decis intre timp sa o fac pe aceasta si sa va spun despre ofertele pe care le stiu eu in momentul de fata.

In luna Martie avem oferta Bioderma: Sebium H2O 250 ml 1+1 GRATUIT. Oferta este disponibila in farmaciile Centrofarm in limita stocului disponibil.



Tentant nu?




Pana marti aveti reducere 8$ la comanzile de pe iHerb folosint codul HOC669.Asta daca aveti curajul sa comandati,eu nu mi-am primit ultima comanda.. asta facuta mai bine de o luna de zile..
Poate o fi si vina postei,dar devine enervant faptul ca Iherb nu te despagubeste in caz ca nu iti primesti coletul..



Pe Hqhair aveti reducere de 10% din toate produsele Urban Decay pana pe 11 Martie daca folositi codul UD10 la checkout.




Pe Cheapsmeels sunt o gramada de oferte tentante,dar cea mai tentata mi se pare aceasta:






 Nici FlagranceDirect nu stau deloc rau cu ofertele,pe mine ma tenteaza mult sa dau o comanda le ei si sa aleg parfumuri pe care le-am mai avut si mi-au placut.Da,ma tenteaza vreo trei parfumuri :))
Ei au acum niste reduceri la niste seturi.





Daca mai cunoasteti si alte oferte,va rog sa imi spuneti,voi updata postarea cu ajutorul vostru!

Pupici,
Andreea

Supercounters