Castigatoarea ghiceste produsul si castiga-l! (1)

   Stiu ca postarea asta o fac mai tarzior asa,dar cred ca inainte de toate mai avem si viata personala in afara de blog. Nu mai pun lista cu fetele participante,pentru ca inscrierile au fost la sectiunea comentarii.Am fost surprinsa de numarul destul de mare de inscrieri la acest giveaway.
  Aproape toate ati ghicit felul produsului,da,era vorba de un fond de ten. Fetele care mi-au lasat doar numele brandului,nu le-am luat in considerare raspunsurile.Care au specificat ca e un fond de ten si si-au dat cu presupusul si ce brand e,a fost absolut ok,majoritatea cam ati optat pentru asta :)
  Nu am dat nimanui nici o inscriere extra,la cele care au ghicit ca e vorba de fondul de ten Catrice Photo Finish :)


Castigatoarea va primi de fapt doua fonduri de ten Catrice de acelasi fel,pe care sa le mixeze dupa bunul ei plac. (010 Sand Beige si 030 Caramel Beige). Detalii despre fondul de ten gasiti aici.


               Felicitari    Andreea A.!

A trebuit sa ma uit si in lista sa detectez care Andreea a castigat,ca aparent e un nume atat de popular ca imi e ciuda ca ma numesc Andreea :))



Mi-as dori sa iti pot trimite premiul in aprilie,cand ajung eu in tara,daca il doresti mai devreme,te rog sa imi spui.
Astept e-mail cu adresa ta pe bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com pana cel tarziu Vineri 9 Martie ora 20.00

Ca si concluzie: alta data nu voi mai specifica o data fixa cand voi anunta castigatoarea si va exista un disclaimer evident de 2-3 zile in care imi rezerv dreptul de a alege castigatoarea.Nu imi place sa fiu asaltata cu mesaje de genul "S-a ales castigatoarea?","E ora X,cand alegi castigatoarea?".Nu apreciez acest lucru si consider ca fiecare dintre noi avem si alte prioritati in viata : un job,un pet,un iubit etc.
Numai bine!

Pupici,
 Andreea

Supercounters