February 2012 Favorites ♥

     A trecut si luna februarie si parca timpul asta trece cu o viteza ametitoare ... Daca  as putea avea vreodata vreo putere magica aceea ar fi de a opri timpul.Serios,trece mult prea repede,uneori ne bucuram ca trece,dar timpul e fix un cronometru in defavoarea noastra... Stiu,cam pesimist am inceput postarea asta dar m-am uitat ieri seara la filmul  "In Time", putin cam aberant asa filmul,nu mi-a placut cine stie ce,dar ideea in sine e ... extraordinara! Si cred ca intr-un viitor destul de apropiat ceea ce vedem in filmul ala va deveni realitate pura.


  Dar sa ne intoarcem la preferatele lunii februarie.A fost o luna in care.. nu prea am folosit machiajul.Yeah.Ce am folosit a fost:

  • Urban Decay Naked Palette-  am reusit sa ma tin de cuvant si am folosit exclusiv trusa asta luna trecuta. Imi plac la nebunie nuantele si pot sa zic ca in momentul de fata e trusa mea favorita de make up!
  • Fond de ten Dior Forever- m-am razgandit si m-am sucit in privinta lui daca sa il introduc printre preferatele lunii,dar avand in vedere ca l-am folosit numai pe el de cand l-am achizitionat,am ajuns la concluzia: da,e bun,dar .. e prea scump pentru ceea ce face! O descriere mai amanuntita cu poze cu tot,veti vedea saptamana asta pe blog in ceea ce il priveste pe dumnealui.
  • Sleek Make Up Lash Out Mascara- initial am cam detestat rimelul asta pentru ca.. are tubul roz. Am o problema cu rozul si poate va povestesc vreodata de la ce mi se trage problema :)) In schimb am constatat ca e al doilea rimel care il pot cataloga la "the best" dupa Lancome Hypnose evident ;) Dar la cat costa Lancome si la cat de repede trebuie consumat un rimel.. 11 dolari pe Sleek Make Up Lash Out suna mult mai bine ;)
  • Anticearcan Estee Lauder Double wear- as fi vrut sa spun ca e wow,dar nu pot.Nu pot sa zic decat ca acopera bine dar cam are tendinte de a usca zona cearcanelor... Mda. Totusi l-am adaugat la favorite,pentru ca nu se strange si acopera bine.Mai multa hidratare in zona cearcanelor si asta e...
  • Yves Saint Laurent Touch Eclat- atata valva s-a facut in jurul acestui produs ca mi l-am dorit,il am si nu pot sa zic decat " asta e mai mult iluminator decat anticearcan".Totusi e bun,imi place! Stateam si ma gandeam daca e mai bun decat Estee Lauder Double wear.. hum.. cred ca da.Insa ma mai gandesc la un raspuns exact.Osicilez totusi intre cele doua.
  • Blush Catrice - nuanta 040 Chocolate Cream-  e deja scos din colectia lor din pacate. L-am folosit pe post de bronzer mai degraba.Pur si simplu imi place.. am dat 2 euro pe el,v-am zis? Merita din plin ultima coroana (ceheasca) :P
  • Essence Stay with me lipgloss - nuanta Candy Bar- scoasa si ea din colectie.Nu e rezistent la transfer glossul,dar nuanta e una tare placuta! L-am tot folosit in pauzele mele de la munca,asteptand autobuzul in statie (pe furis sau atunci cand nu era cineva prin preajma ).Eh vedeti ce mult imi place sa stau sa mi fac buzele? :))
  • Oja Essence Gold Fever - orice oja purtata a fost urmata si de un strat de sclipici cu acest lac :)) 
  • Seche Vite lac de uscare rapida a unghiilor- produsul asta a fost scump,I agree dar merita din plin.Mai nou sunt dispusa sa mi fac manichiura chiar si zilnic cu lacul asta! In maxim 1 min pot sa mi bag mainile in apa ,sa gatesc,sa fac orice vreau.Ca sa fiu sigura totusi ca nu e vreo unghie pe care nu am acoperit-o asa cum trebuie cu acest lac si sa nu o "botesc" stau 5 min dupa ce aplic lacul.Pe langa faptul ca Seche Vite usuca rapid oja pe unghii ii mai da si un efect glossy unghiei.Yay! Produsul perfect pentru una ca mine care detesta sa isi faca unghiile din cauza ca asteapta prea mult sa se usuce oja! Nu mai zic ca e solutia salvatoare cand manichiura arata praf si tu ai la dispozitie doar 30 min sa pleci de acasa :D
  • Travalo- l-am purtat zilnic in geanta si da,sunt irecuperabil de indragostita de el! Ce bine e sa iti iei zilnic doza de parfumel si intr o pauza :))









La capitolul ingrijirea tenului tot Paula's Choice a iesit invingatoare:
  • Paula's Choice Resist Cellular Defense Daily Moisturizer with SPF 25 and antioxidants- e de fapt o crema pentru ten normal,si mi-am dat seama ca totusi aveam nevoie de o crema mai hidratanta decat cele pentru ten mixt  care le am.Vremea asta rece mi-a facut tenul sa aiba tendinte de uscare in anumite zone.Nu lasa pelicula grasa,intra rapid in piele,imi place mult!
  • Paula's Choice Normalizing Cleanser- am avut o relatie de love-hate cu acest cleanser.In ideea ca imi curata tenul foarte bine,e nevoie de foarte putin produs pentru demachiere dar... imi cam irita ochii asa. Deci de cateva zile m-am reprofilat pe demchiantul cu albstrele de la Yves Rocher petru ochi si apoi ma demachiez cu acesta.
  • Resist Intensive wrinkle-repair retinol serum- nu stiu de ce,dar eu intial credeam ca acest produs e destinat doar zonei ochilor.Si l-am aplicat doar la ochi.Si asteptam cumva sa imi atentueze liniutele de la  ochi ,adica ridurile.. Pana cand am recitit indicatiile de pe site ul Paulei Choice si da,poate fi aplicat pe fata.Initial pare prea gras ca si cosistenta,dar nope,intra rapid in piele.Nu am vazut sincer nici o schimbare inca in ceea ce privesc ridurile ,tot acolo sunt cand ma uit in oglinda,in schimb imi place ca imi da aspectul de ten luminos.Am fost chiar revoltata initial pe acest produs si acum deja ma amuz ca l-am bagat la favorite :)) In ceea ce priveste atenuarea ridurilor,mai asteptam... poate cumva le mai "drege" putin acolo dupa 3 -4 luni de folosire a acestui produs... 


Pentru ingrijirea parului am ramas fidela samponului si balsamului TIGI Some like it hot. Imi plac mult,sunt clar cu totul altceva,dar nu am experiente momentan cu produse de par profesionale (am folosit Matrix doar atat in trecut),pot sa zic cu sinceritate ca astea sunt printre primele.Cand zic profesionale,nu ma refer la cele din comert,cele obisnuite,ci la Fudge,Tigi,Matrix,Tresemme etc.Abia astept luna viitoare sa testez niste produse de par profesionale ♥

 Nu stiu de ce am neglijat mereu parul ,poate din cauza faptului ca nu prea mi-a dat batai de cap,dar acum sunt decisa sa ii ofer ce consider eu ca e mai bun pentru el pe viitor.

Si in caz ca va era dor de mine :D

Voua ce produse v-au picat mai des in mana luna trecuta?


Pupici,
Andreea

Supercounters