Face of the day & cum am reusit sa imi lipesc genele false

   Hey dragelor! Postarea asta nu e despre nimic anume si va fi despre tot ceea ce imi trece prin cap.Asta aviz amatorilor care sperau sa gaseasca tips &tricks de pus gene false.Sigur nu le gasiti la mine :)) Nu in momentul de fata.
 A fost o perioada in care am cumparat gene false de aici.Si lipici pentru gene tot de aici,din magazine.Ei bine,la un ochi reuseam sa lipesc "ca la carte",la altul mereu era fail.Nu stiu din ce motiv,tind sa cred ca din cauza genelor,pentru ca lipici de gene tot nu mi-am luat din ala online,ci o chinezarie de pe aici,dar e totusi transparent.
  Asa ca acum doua zile m-am ambitionat si am zis ca trebuie sa incerc genele Ardell pe care le-am luat de pe Beautyjoint.
 Eu zic ca a iesit ok la ambii ochi,ma rog,e prima mea "victorie" in acest sens.Nu intentionez sa port gene false zilnic,dar intentionez totusi pe viitor,daca imi va mai iesi schema sa le port undeva intr-un club.As zice ca niste gene mai scurte ar fi mai binevenite pentru o iesire care inseamna in afara arieri casei.
 Machiajul facut e extra simplu,nici nu mi-am batut capul cu el,pentru ca intentia mea era : cum se lipsesc dle genele astea? :))




Overall,ce am folosit: fond de ten NARS Sheer Matte Foundation,paleta Urban Decay Naked,rimel Sleek Lash Out,ARDELL False Eyelashes 65010  Wishpies Black si NYX Milan,duo-ul Orgasm/Laguna de la NARS.

Si poza bonus,sa imi vedeti nasul cojit de la atata raceala,dar se vede blush-ul Orgasm combinat cu Laguna:


Si in ultima poza e combinatie intre o nuanta de pink a unui ruj Catrice si lipglossul Spring Break de la NARS.Iubesc rujurile Catrice,v-am zis da? :)


Pana data viitoare,
 Andreea

Supercounters