Giveaway Sachajuan Romania by M.V.A. Hair

  Astazi in colaborare cu Sachajuan Romania by M.V.A. Hair   va invit la un giveaway deosebit! Premiile zic eu ca sunt tentante! Am primit si eu aceleasi produse,le voi testa si va voi spune parerea mea despre ele pe viitor,cel mai probabil dupa Pasti.


   Am decis sa impart cele patru produse in cate doua premii,pentru a avea doua castigatoare (deci mai multe persoane fericite!)

Primul premiu consta in :

Normal Hair Shampoo 100 ml



Conditioner 100 ml



Al doilea premiu consta in:


Ocean Mist

Hair Repair 100 ml



Conditiile de participare 
sunt simple,asa ca v-as ruga sa le respectati:

 Follow prin GFC :




♥ Share acestui link pe pagina voastra de Facebook   http://bazardeimpresii.blogspot.com/2012/03/giveaway-sachajuan-romania-by-mva-hair.html
Nu imi dati link-ul wall-ului vostru,ci link-ul unde ati dat la share pe wall-ul vostru despre acest concurs!




♥ Like paginilor de Facebook Andreea's Land   https://www.facebook.com/pages/Andreeas-Land-Blog/172254666163309 
si sponsorului  http://www.facebook.com/pages/Sachajuan-Romania-by-MVA-Hair/207563525971831



                                 
                          


♥  Sa raspundeti la intrebarea: 
Ce marca de produse pentru ingrijirea parului folositi in prezent?

In formular la " sugestii" v-as ruga sa mentionati si ce premiu v-ati dori,o sa incerc sa tin cont de sugestia voastra in caz ca sunteti castigatoare,dar nu promit nimic! :)


Asadar,inscrierea se face  completand formularul de mai jos,nu va inscrieti la sectiunea comentarii va rog! Nu voi avea suficient timp sa fac listele.


Deadline: 6 Aprilie inclusiv,urmand ca in maxim 4 zile de la inchiderea giveaway-ului sa anunt si castigatoarele.Premiile vor fi livrate de mine,dupa Pastele ortodox  prin posta romana cu confirmare de primire.


Cine nu a auzit de produsele  Sachajuan Romania by M.V.A. Hair  il invit sa citeasca aici.



Pupici,
Andreea

Supercounters