The most beautiful men

... in viziunea mea! Bineinteles ca am incercat initial sa fac un " top 10" si m-am trezit apoi ca am adaugat de fapt aproape 20 :)) Asta e,imi plac prea mult barbatii :))

19.Justin Timberlake
M-am gandit si razgandit mult in privinta lui,sa il "asez" aici sau nu.Am ajuns la concluzia ca da,merita,macar pentru faptul ca in adolescenta eram lesinata dupa el :))




18. Ryan Phillippe
Are "ceva" ul ala in privire care imi place!





17. Jude Law
Nu e tocmai frumusel,depinde din ce ipostaza il privesti dar are niste ochi superbi!


16.Keanu Reeves
Nu e chiar frumusel "de pica" dar pare un tip delicat asa.




15. Will Smith
Nu mi plac negrii de fel,dar tipul asta desi are urechile cam clapauge asa,atrage prin altceva.Zambetul ala face mai mult decat un chip perfect! ;)



14.Robert Downey Jr.
Cu o fata cam de drogat asa sau alcoolist,dar e sexy si inca atrage privirile femeilor! ;)




13.Colin Farrell
Altul cu fata de alcoolist :D dar care a frant inimi.Umbla vorba ca ar fi dependent de jocuri de noroc.




12. George Clooney
Nu e el la prima tinerete,dar serios,se poate spune orice despre el,dar nu ca nu a fost sau nu este inca un barbat frumos!



11.Ashton Kutcher
Cu o atitudine mai de smecheras asa,dar e sexy :P



10.Ricky Martin
Mereu mi-a placut de el,si am fost tare dezamagita cand am aflat ca e gay...




9.David Beckham
Are o atitudine si o figura interesanta :P




8.Tom Welling
Nu-i asa ca e sexy?


7.Orlando Bloom



6.Jesse Metcalfe
E sweet,e sexy.. cum sa nu il placi?!



5.Johnny Depp
Cui nu ii place de el? Cui? Manuta sus!



4.Jared Leto
Cu chip mai de baietel asa :P





3.Wentworth Miller
Daca nu era gay,era perfect... Are o figura interesanta.... si e gay si asta! :(




2.Brad Pitt
Mereu mi-a placut de el,e sexy.Dar cand apare la brat cu Angelina lui.. parca e "sters" si el.Nu stiu,majoritatea au zis ca fac o pereche frumoasa impreuna,eu mereu am fost de parere contrariul!




1.Al Pacino!
Stati,nu aruncati cu pietre :)) V-ati fi asteptat sa vedeti in capul listei vreun tinerel? Ei bine,tipul asta mi-a placut dintotdeauna,nu neaparat dupa felul cum arata,ci atitudinea lui,faptul ca e atat de sexy prin felul lui de a fi.....ca dupa ce vad un film cu el deja ma gandeam cat de norocoase trebuie sa fi fost femeile alea care le-a cunoscut ;) Sa fie de vina faptul ca e jumatate american,jumatate italian?



Imi plac inclusiv cearcanele lui... Stiu,stupid.Dar il ador!Si cand te gandesti ca mie de fapt imi plac tipii cu ochii verzi :))


Si doi frumosi impreuna ;)

Care e "frumosul" in viziunea voastra? Dintre actori si ma rog,vedete cunoscute.

Acum am sesizat ca nu am adaugat nici un barbat roman,dar sincera sa fiu asa a iesit :))

Last Edit: Cumva topul meu a influentat si viata profesionala a respectivelor persoane incluse de mine,fara sa vreau.Fara indoiala un tip puternic ,financiar vorbind si cat de cat dragut,cred ca e mai sexy ca unul super frumos dar care nu a avut ceva de "spus" pentru societate.

Pupici,
Andreea

Supercounters