Rambles

    Missed me? :D Stiu ca nu am mai scris de ceva timp,dar mereu fie am fost contra cronometru,fie de ieri ma stradui sa fac o postare si nu-mi iese. Ieri am dormit enorm de mult,cred ca vreo 14 ore,asta ca sa compensez lipsa de somn din ultimele 2-3 zile.Azi am avut mai multa inspiratie si mai mult chef de scris.In plus m-am uitat (trebuie sa recunosc ca m-a luat curiozitatea) pe traficul care a fost zilele astea cand nu am postat si nu e vreo diferenta prea tragica de vizitatori,deci va multumesc tare mult pentru asta! Faptul ca imi vizitati blogul chiar si atunci cand nu scriu,ca recititi ce am scris candva inseamna mult pentru mine!
    Vroiam sa incep sa va povestesc despre cum am "sarbatorit" eu 8 Martie.Am fost la munca,am primit un trandafir de la managerul meu care in mod miraculos,desi a rezistat printr-o ninsoare teribila (a nins toata ziua aici de 8 Martie...),abia ieri l-am aruncat efectiv.De la prieten am primit un frumos buchet de trandafiri albi cu o cutie de bomboane.Iar de la mine pentru mine,un buchet de lalele (stiu era mai cool sa zic ca le-am primit :))) si niste chestiute de la Camaieu care mi s-au "lipit" de mana.De la mine tot pentru mine mi-am facut cadou si o carte cu cd-uri de pe amazon.de pentru a lucra mai mult la pronuntia limbii mele engleze.Intentii bune am,sper sa se si realizeze ceea ce imi propun :)


    Pe 9 Martie am iesit in oras.Teoretic nu aveam chef deloc ,trezita de la 5 dimineata fiind,pe tocuri etc... nu aveam nici un chef ,dar totusi am zis ca ar fi dragut sa luam masa undeva in oras.M-am lasat pe mana baietilor cu alegerea locatiei si rau am facut in final. Totul a fost ok,mancarea buna,desi nu prea imi era foame si nici nu prea am mancat,in schimb la nota am realizat asa: nenea ala ne-a pus 2 tonic-uri in plus,3 beri in plus,sosul de usturoi se transformase de fapt intr-o supa (supa si primisem dar na..).Ne-au umflat nota cam cu 15 euro asa.M-a deranjat mult,mai ales ca initial,cand am dat comanda a fost in engleza,chiar stia o boaba de engleza,apoi brusc,cand a trebuit sa platim nota,engleza lui disparuse subit.O alta faza urata a fost ca a refuzat efectiv sa ne faca nota la fiecare in parte,sau mai bine spus la grupulete de 2 persoane.Pentru ca deh,daca facea asta,se sesizau chestiile care le pusesera ei in plus.Nu am fost niciodata tratata asa aici,chiar m-am mirat,nu sunt ei cei mai serviabili oameni,dar totusi... Dupa aceea am zis sa mergem in club.Proasta alegere si aici.Era o inghesuiala teribila,si care erau pe acolo majoritatea abia se tineau in picioare.Sa ne intelegem,nu am ales cel mai darapanat club,chiar unul bine cotat.Dar efectiv asa a fost sa fie.La fel si cu restaurantul,in general nu sunt cine stie ce ,ca si decor,dar asta era mai "asezat" asa. Asa ca m-am intors acasa mai mult stresata decat relaxata si cu o "foame" teribila de somn.







 In rest ce sa va mai spun? Am o gramada de poze aranjate in foldarase,idei de postari si timp nu prea.
Vreau sa treaca vremea asta rece,de doua zile e frigut si astept vara.Si vreau si biletul low cost de la colegul spre Amsterdam.Culmea nevasta-sa nu vrea sa mearga,sa ma duc eu cu el? :)) Glumesc.Momentan sunt in cautari,ma tot uit la shift plan-ul meu si sper sa gasesc cea mai buna varianta si cea mai rezonabila financiar evident.
Ah,ati sesizat site-ul Cheri Bijoux? Au niste preturi super atractive si mai mult sigur imi comand ceva de la ei!Favoritul meu e acest set cu balerine.
Numai bine!


Pupici,
Andreea

Supercounters