Blush urile mele favorite :)

   De fapt o sa va arat toate blush-urile pe care le detin in acest moment si o sa va spun care sunt favoritele mele.Am incredibil de multe si nu mi vine sa cred cat de maniaca pot fi  uneori.
 Nu am facut swatches la toate ca sunt destul de multe,dar pe majoritatea le-ati vazut cumva in postarile mele anterioare.Printre blush-uri mai sunt ratacite si bronzere sau iluminatoare in poze :)

Blush-urile favorite (top 5):

1.Nars Orgasm/Laguna


I-a luat locul blush-ului MAC Sunbasque! Imi place mult combinatia intre blush ul Orgasm si bronzerul Laguna! Cand ma gandesc ca e de fapt o paleta mini si sper sa nu mi se consume repede,imi vine sa plang :D


2.MAC Sunbasque
E al doilea blush preferat! Imi place la nebunie acest blush! Cand il folosesc nu mai simt nevoia nici de bronzer :P




3.Sleek Make Up  nuanta Suede

Cel mai "cuminte" blush pe care il am,adica intr-o culoare naturala. Imi place la nebunie atat pigmentatia cat si nuanta blush-ului.Vreo doua luni de zile de cand l-am avut pentru prima data,numai pe el il folosisem si nu da semne ca s-ar consuma repede.
Il puteti achizitiona de pe Make Up Shop.Il gasiti chiar la reducere acum  28 RON ;) aici:
http://makeup-shop.ro/pagina/produs/categorie/fata/fard-de-obraz/produs.175-sleek-blush?aid=NTQz&s=MA==&c=NTEy




4. Blush Too Faced Papa Don't Peach
Imi place nuanta blush-ului,denumirea produsului si nu in ultimul rand ambalajul chic!




5.Sleek Make Up Fenberry  din The Berry Colllection (colectie limitata de la Sleek)

Pare o nuanta "tare" si chiar nu ma asteptam sa devina unul dintre favoritele mele! ;) Dar pe pometi arata senzational! Ambalajul ala e tare dragut,cu scrisul acela rosu-auriu!
The Berry Collection Sleek Make Up o gasiti si pe Make Up Shop disponibila: http://makeup-shop.ro/pagina/produs/categorie/colectii/produs.216-the-berry-collection?aid=NTQz&s=MA==&c=NTEz





Si in fotografia asta aveti ambele blush uri Sleek mentionate mai sus:





Alte blush-uri,intre ordine aleatorie:

Blush crema Maybelline nuanta 7




Blush Mineral Hygienics
Nici nu stiu ce nuanta e,dar detest blush-ul asta.. Se ia mult pe pensula,trebuie sa ai grija,nuanta nu e cine stie ce,si nope,cred ca nu am iesit niciodata din casa cu el :)


Doua blush-uri Essence,cel din stanga din colectia Legend of sky si celalalt e blush Essence care se poate gasi:

Blush mineral L Oreal:


Paleta de blush uri BH Cosmetics 
O paleta draguta de blush-uri,imi place,dar efectiv mereu uit sa o folosesc.Am senzatia ca paletele in general ma bulverseaza :))







Alte blush-uri,imagini random:


Bronzerul Too Faced,un blush ELF,un shimmer brick Essence si paleta cu pudra iluminatoare Sleek :




Va place vreun blush anume din ceea ce detin eu? Care e blush-ul vostru preferat?

Pupici,
Andreea

Supercounters