Favoritele lunii Martie

   A trecut si luna Martisorului si zau ca timpul asta trece mult prea repede.Uneori e deprimant,alteori tanjesti spre un anumit moment tot asteptat,te bucuri ca vine si tot asa. Eu traiesc o criza acuta de timp,niciodata nu am timp de tot ceea ce vreau si recunosc uneori nici nu il fructific asa cum trebuie.

 Ce am folosit luna anterioara,sau mai bine spus,chiar si in  ultimele doua saptamani,de cand am anumite produse.

Din seria produse de make up:

  • DiorSkin Forever- nu pentru ca as fi innebunita dupa el,dar altul nu am la fel de hidratant.MUFE Mat Velvet totusi e prea mat pentru vremea de afara inca rece.
  • Bronzer Chocolate Soleil Too Faced- alt bronzer nici nu mai reusesc sa folosesc,imi place la nebunie asta!
  • Anticearcan Estee Lauder- nu stiu ce am avut initial cu el,dar aparent mi se pare un produs foarte bun,acopera cearcanele si nu mai am aceeasi problema ca la erase paste sa mi se faca "cute" in zona ochilor.
  • Mascara Catrice The Giant - nu prea eram fana mascara Catrice,dar rimelul asta e bun,imi place mult cum separa genele si la 5 euro ce sa ii mai ceri? :)
  • Primer ochi Urban Decay 
  • NYX Soft matte lip cream- nuanta Milan evident.Disperarea din mine si-a spus cuvantul si mi-am luat ultima data doua tuburi aceeasi nuanta sa fiu sigura ca nu raman fara ea :)) 
  • Lipgloss Catrice nuanta Strike a Pose! - imi place nuanta,e placuta si primavaratica asa :)
  • Milani Multitasker Powder nuanta Medium 03 - imi place finishul pudrei,chiar prelungeste rezistenta fondului de ten si e singura pudra compacta care mi-a placut vreodata!
  • Fard trio MAC Style Influencer - imi place la nebunie trio-ul asta!
  • Paleta duo NARS Orgasm-Laguna- love it! :D In special blushul Orgasm
  • Brow fix Kit - Milani - o trusa geniala pentru sprancene,o ador! 
  • Blush Milani  Luminoso- finish grozav si destul de pigmentat!
  • Paleta Naked de la Urban Decay- fara doar si poate o tot folosesc aproape ... zilnic!


Alte produse de ingrijire:
  • Paula's Choice Resist Intensive Wrinkle Repair Retinol Serum- nu mi-au disparut ridurile peste noapte,dar mi-a facut un ten catifelat.Aveam niste linii destul de putin vizibile in zona fruntii si acum par mai "netezite".O fi asa,nu o fi asa,eu continui sa il folosesc :)) Nu ma "laud" cu prea multe riduri fata de alte chipuri ale altor fete de varsta mea,dar compensez cu acnee :( Mdeah! 
  • Paula's Choice 2% BHA (Oh parca nu mi placea produsul asta candva?! Acum am inceput sa il refolosesc dar din pacate cam in septembrie expira deci.. trebuie sa incerc sa il consum pana atunci.Am decis ca luna aprilie si mai sa il folosesc si apoi Dumnezeu cu mila,pentru ca desi folosesc SPF 50 ,nu risc sa imi apara pete pigmentate... )
  • Bioderma  Phothoderm Max SPF 50+- e buna si ca baza de machiaj,imi place ca intra in piele si nu simt disconfort in zona ochilor... cum se intampla cu cea PC cu SPF 45...
  • Paula's Choice Resist Cellular Defense Daily Moisturizer with SPF 25 and antioxidants - iubesc crema asta! Desi e pentru ten normal,consider ca imi e potrivita! E potrivita si ca baza de machiaj desi tenul va  "luci" apoi...mai buna  ca baza de make up e Bioderma ,cea mentionata mai sus.
  • BB Cream Missha- initial nu s ce am avut cu bietul produs,de l-am respins cu vehementa dar imi place la  nebunie! Daca nu va fi comedogenic,va fi bine :D Si asa moaca mea nu e chiar in cea mai buna forma a ei.. Maine va arat un make up la care am folosit acest BB cream :)
Am redescoperit parfumul YSL- Baby Doll.Pff ma simt ca o adolescenta cand il port :)


Am folosit-o zilnic si arata ca si "intacta" aproape...


Ce produse v-au captat atentia luna asta?

Last Edit: Aproape ca era sa renunt la postarea asta,pentru ca zau,eu ma cam atasez de ele asa :)) In ultima vreme ori fac alegeri mai atente in cosmetice cand imi cumpar,ori nu stiu ce am :P Pudra Milani si blush-ul Milani imi plac mult,desi nu mai folosisem vreun produs Milani pana acum ceva timp :))

Pupici,
Andreea

Supercounters