LOTD: Going wrong :D

  Vreau sa va arat un machiaj la care am folosit ... verde! Oh o culoare aproape inexistenta in ceea ce ma priveste cand vine vorba de make up.Mereu ma feresc de ea si totusi am o mini trusa de la Wet n Wild cu cel mai frumos verde :P E un verde crud cu irizatii aurii.Dupa aproape 7 luni de cand am trusa m-am decis sa si folosesc verdele din ea :)) Asa ca am zis sa nu mai incerc sa ma "ascund" de culoarea asta si m-am pus pe treaba.L-am combinat cu putin mov si auriu si ce Dumnezeu oi mai fi pus pe acolo :P

Rezultatul il veti vedea mai jos,nu e spectaculos,dar ... cred ca e cel mai frumos machiaj care mi-a iesit mie pana acum cu verde :D


Pe scurt,produsele folosite: Milani multitasking powder (nuanta Medium 03),BB Cream Missha nr 23,trusa  trio Wet n Wild,paleta UD Naked, rimel Catrice, anticearcan Estee Lauder,iluminator YSL Touche Eclat,pout paint Sleek nuanta  Peachy Keen ,kit fard de sprancene Milani nuanta Medium;blush Milani Luminoso;bronzer Too Faced Chocolate Soleil;ARDELL False Eyelashes






Si o poza ciudata :))


Plus cateva bonus cu al meu baiat :P




   Nu mai e cazul sa ma scuz pentru ca tenul meu a luat-o iar razna :( si mi se vede inclusiv "frumusetea" de cicatrice din frunte .Mdeah.
  Apropo,nu stiu daca mai apuc sa fac poze la urmatoarele machiaje (minimale zic eu ca vor urma in urmatoarele zile..),asadar cred ca asta va fi ultimul LOTD pe urmatoarele doua saptamani.Pe perioada in care voi fi plecata in vacanta,o sa am grija sa nu va plictisiti pe aici,in micul meu spatiu virtual,si o sa programez cateva postari :P

Reminder: Astazi e ultima zi in care va mai puteti inscrie la acest giveaway.Sunt extrem de putine inscrieri,nu stiu carui fapt se datoreaza asta,ori v-ati plictisit de mine rau si nu mai dati pe aici,ori nu va pasioneaza produsele pentru ingrijirea parului.


Pupici,
Andreea

Supercounters