Paste Fericit! rambles

   Urmeaza  tot o postare mai personala asa din... Romania. Cum ieri a fost o zi superba ,cu soare,m-am tot plimbat prin oras.Sa fiu sincera sunt din ce in ce mai dezamagita de prafuitul asta de oras.Cine e din Braila stie ca tot Bulevardul Dorobanti e in constructie,pentru tramvaie... si inclusiv pe Calarasi. Nimic nou: caini maidanezi,gunoaie,praf cat cuprinde,strazi darapanate si .. cat mai multe supermarket uri! Ma intreb cum rezista intr un oras atat de mic atatea supermarket uri. Pentru ca mintea mea nu poate intelege de ce intr un oras atat de mic e nevoie de 15 mii de sedii Carrefour... Cand am vazut ca au transformat un fel de en gross uri/bazare de la Piata Microhala in  filiala Carrefour .. mi-am zis in gand "Ok eu de aici nu cumpar nimic"... Vroiam sa mi cumpar o pereche amarata de sosete! Serios.

   Tipi cu ochelarii de soare  pe nas, uitandu se toti ca taranii la tine,cu masini extra vechi,care sa para "decapotabile" si care claxoneaza la orice nimic.Oameni care se uita ciudat la tine daca cumva esti imbracat mai altfel sau daca zambesti prea des.Sau daca stai cu un amabalaj de la ceva in mana sa cauti primul cos de gunoi...
   Daca intentionam vreodata sa ma intorc aici ei bine NU.Orasul asta imi provoaca fiori,nu as mai putea sa ma plimb singura dupa ora 22.00 pe faleza Dunarii... Pana si Bucurestiul mi s a parut mai prietenos...
   Si ca sa intorc aceasta postare intr o latura mai pozitiva,oficial iubesc sa zbor cu avionul! A fost primul meu zbor,am zburat cu Austrian Airlines si a fost perfect! Abia am simtit decolarea si aterizarea,am fost localizata la geam *nu am cerut eu asta ,dar asa m au pus ei.Cand s-a terminat zborul ma intrebam "doar atat?? mai vreau!" Am stat langa o doamna draguta din Galati care mergea cu sotul ei acasa,ea fiind stabilita in Austria de vreo 8 ani.
  Senzatia e super cu avionul si abia astept intoarcerea!
 Eu inainte sa plec de aici intrebasem cateva fete daca doresc sa ne gasim in Bucuresti.Si desi nu ma asteptam sincer sa vina cineva ( sunt sincera acum :D) m-am intalnit cu patru bloggerite super simpatice! M-am bucurat tare mult de compania lor,mai ales ca in situatia in care nu m-as fi gasit cu vreuna dintre ele,as fi stat vreo 4 ore bune singura,pentru ca am ales un Intercity si nu personal din motive de securitate :P
  Cele care si-au dorit sa ma cunoasca si care au putut evident la ora respectiva sa vina au fost Mirela,Jules,Cristina si Andreea. Nu stiu ce impresie le-am lasat eu lor,eram super obosita,treaza de la 3 noaptea,ziua anterioara abia apucasem sa dorm (vreo 8ore toate din ultimele 48) ,tenul meu arata jalnic pentru ca in ultimele 3 zile inainte de plecare mi au aparut toate "minunatiile" pe ten *offffffffffffff* Si cred ca la un moment dat am vorbit mult prea mult,fara sens si din cand in cand nu intelegeam ce mai zicea cate o fata iar ele se amuzau de mine.Am zis ca ne luam revansa sambata viitoare cand oi arata si eu ca toti oamenii normali ,adica mai concentrata in discutii si nu atat de obosita.
Mirela are un par superb,iar pozele ii neindreptatesc nuanta aia de par! De ochi nu mai zic.In mediul online,sa fiu sincera,nu imi era atat de simpatica,dar face to face e o bomboana! E o persoana care sesizeaza detaliile,deci in mod cert am amuzat-o cu cateva chestii care le-am facut din oboseala si stangacie :D Jules e exact asa cum mi-o imaginam si online,de treaba,sociabila si e asa micuta! Nu stiu ce greutate si inaltime are,dar ma ma simteam un mostrulet pe langa ea :)) Andreea vorbeste ... mult :)) Si nu zic asta in sens negativ!Adica la un moment dat oboseala mea si-a spus cuvantul si nu o mai puteam urmari :)) O tipa simpatica,de treaba pe care am indus-o in eroare cand ne-am gasit la gara fara sa vreau :P Ah si care nu mi-as fi imaginat niciodata ca e o persoana fumatoare.Se poarta cu tine de parca te-ar cunoaste de ceva timp :P
   Cristina de la Shopping Theraphy e o tipa dulce,delicata  si care a preferat sa ne asculte si sa nu vorbeasca prea mult.Si are un ten perfect!!! La faza asta imi venea sa ma ascund undeva de rusine,la cat de urat arata tenul meu in prezent .Cu un zambet cald mi-a oferit un cadou de bun venit.Desi imi daduse ceva indicii dinainte sa ne vedem "sa nu mananc nimic dulce inainte",nu mi-am dat seama initial despre ce e vorba.Si cand am deschis surpriza in tren eram fascinata : macarons ambalati intr-o cutie superba! Trebuie sa recunosc ca m-a atins la suflet si chiar salivam dupa macarons.Am vrut sa o rog pe una dintre fete sa mi cumpere,dar nu stiam exact care va putea sa vina sigur la intalnire,apoi imi era teama sa nu fac vreo gafa si sa par nesimtita cerand asta unui om pe care nu l-am vazut ulterior in viata mea. Iti multumesc din suflet Cris! :*
 Ma bucur ca le-am cunoscut pe fete si acum uitandu-ma in urma imi e teama sa nu fi facut o gafa.:P Ideea e ca eu niciuneia dintre fete nu le-am spus din start ca ne vom gasi mai multe,si fiecare a aflat de fapt fix in ziua respectiva.Chiar sper ca nu le-a deranjat acest aspect.
  Am facut si cateva poze,dar nu am permisiunea lor sa le pun,pentru inca nu am verificat cu fiecare dintre ele  si sincera sa fiu mai bine nu,le pastram pentru noi :P Intai sa le dau la fete pozele si apoi fiecare decide ce vrea sa faca :P

 Acum ma duc sa vad daca reusesc sa ma conectez pe internet,de pe laptopul meu,cu stick ul de la RDS.Momentan ma "muncesc" pe laptopul matusii mele,care la fiecare 5 min imi zice "vai,sa nu il strici,sa nu aia .. si ailata".
Ieri am fost si eu la salon,m-am simtit umana! Acum am parul mai scurt si sprancene frumoase :D Astazi ma gasesc cu o persoana draga mie,abia astept sa o revad! :P

Va doresc un Paste Fericit si fie ca aceasta sarbatoare sa va aduca lumina si pace in suflet!

Pupici,
 Andreea

Supercounters