LOTD: Colorcrazy

   De ceva timp nu m-am mai machiat asa mai colorat,asa ca m-am gandit sa va arat ultima "experienta" de genul.Nu a iesit chiar cum mi-as fi dorit.. dar nu ma pot consola decat cu ideea ca data viitoare va iesi mai bine.
  Din cate poze am facut.. au iesit doar cateva ok si deh,pe mine ma apuca machiatul fix cand nu mai am lumina naturala...

Produsele folosite:

-fond de ten Nars Sheer Glow
-pudra Milani Multitasker
-fard de sprancene Milani
-blush Sleek Rose Gold 
-iluminator fata si corp Sleek Glow Peach Shimmer
-bronzer Too Faced Chocolate Soleil
-anticearcan Estee Lauder
-iluminator Yves Saint Laurent
-rimel Essence
-gene false Ardell
-lipgloss Essence
-tus Flormar care apropo e incredibil de... prost!


-farduri:

 *Sleek Make Up Ultra Matte Bright Palette 

 (nuantele Bolt,Sugarlite &Chill) ;iar nuanta Chricket mi s-a dus... naibii,ca am scapat paleta jos,am "reparat" cat de cat fardul cu putin spirt si o moneda pusa peste deh...
*Sleek Make Up paleta Sunset
(nuantele de auriu si albastru)
*Sleek Make Up Oh So Special
(nuantele Bow si The Mail)












M-am machiat ascultand muzica :D




Mi-e dor de soare,de plaja.. de mers desculta pe nisip :( Incep cumva sa regret ca am ales destinatia cu pricina pentru vara asta.. ma rog,nu a fost chiar ideea mea.. Macar daca alegeam Sicilia :( Vara viitoare promit,o sa fiu aici:

Navagio/Zakynthos -Grecia




.....sau undeva pe o plaja superba din Spania: 
Plaja Rodas - Insulele Cies, Galicia, Spania



... sau daca imi va cadea un sac cu bani in cap,undeva pe aici:
Bali

Va doresc in continuare o saptamana cat mai placuta si sa speram ca va veni intr-adevar vara si nu ne vor mai chinui ploile astea...

Pupici,
Andreea

Supercounters