Mini blog sale :)

   Nu stiu cand am mai facut eu vreun blog sale,dar cu siguranta cred ca singura data a fost blog sale ul pentru animalute :) Am reusit sa strang cateva produse care nu mi se potrivesc si totodata vreau sa mi recuperez evident o parte din banii dati pe ele.Sper sa nu fie vazuta chestia asta ca pe ceva deplasat.

1.Fond de ten Dior Skin Forever- gasiti review-uri aici despre acest fond de ten: REZERVAT Deea D
http://www.ancabuzeamakeup.ro/2012/03/dior-diorskin-forever-flawless-perfection-fusion-wear-make-up-spf25.html
http://cosmeticelatest.blogspot.com/2012/04/fond-de-ten-diorskin-forever-review.html


Review ul meu initial facut la acest fond de ten:
http://bazardeimpresii.blogspot.com/2012/03/review-diorskin-forever-flawless.html

Pe Make Up Alley majoritatea review urilor sunt pozitive:
http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=146992/Diorskin-Forever-Flawless-Perfection-Fusion-Wear-Makeup-%28new---2011-version%29/Christian-Dior/Liquid

Personal nu il agreez din cauza ca mi-a cauzat mici probleme ale tenului,nu stiu daca el e neaparat cauza,dar prefer sa il "elimin"
Cred ca e mai degraba potrivit tenului uscat si normal,decat celui mixt sau celui cu tendite acneice ca al meu.

Il ofer cu 90 RON,pretul oficial e de 200 RON.Consumat 1/4.Nuanta 023,SPF 25.Transportul il ofer gratuit la acest produs.
Il gasiti pe Strawberry aici:
http://ro.strawberrynet.com/makeup/christian-dior/diorskin-forever-extreme-wear-flawless/78676/
Fondul de ten are pompita.


2.Paleta Sleek Make Up Au Naturel    REZERVATA  MADALINA
Motivul pentru care dau aceasta trusa e ca am folosit-o de maxim.... 2 ori,a fost swatchuita si cam atat.
Am paleta Naked Urban Decay si imi atrage atentia mai mult aceasta decat Sleek.Pentru cineva care prefera nuantele neutre si mate,e o paleta perfecta!
Costa in jur de 34 lei,eu o ofer cu 19 lei.
Aici gasiti swatch uri la paleta:
http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/09/review-sleek-make-up-nude-collection.html



3.OPI top coat- rezervat Deea D
A fost folosit de maxim 3 ori,il ofer pentru ca orice oja cu orice base coat,nu imi rezista decat maxim 2 zile.
A fost achizitionat din Sephora cu 13 euro,eu il dau cu 21 RON.



4.Parfum Lolita Lempicka 100ml -REZERVAT COSMINA S.
Imi placea enorm acest parfum,acum nu il mai suport deloc.L-am tot combinat cu diverse parfumuri,din pacate am uitat sa il iau
la mine sa il dau matusei (ea prefera genul asta de parfumuri),asa ca acum am decis sa ma despart definitiv de el.
Eu l-am cumparat de aici: http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=5933
Pretul pe strawberrynet e de 265RON,eu il ofer cu 98 RON,transport inclus de mine.
http://ro.strawberrynet.com/perfume/lolita-lempicka/eau-de-parfum-spray/22434/#DETAIL



5.Paula's Choice Moisture Boost Hydrating Toner Normal Skin | Dry Skin 
Costa €19.50 http://www.paulaschoice-eu.com/moisture-boost-hydrating-toner.html
E folosit de maxim 3 ori,daca ma gandesc mai bine cred ca de doua ori.
Nu mi se potriveste produsul,tonerul e prea hidratant pentru tenul meu mixt,vine vara si nu am de gand sa il tin in stand by pana in sept-octombrie si bineinteles vreau sa imi  reachizitionez in locul lui un toner pentru ten mixt.
Il ofer cu  50 RON.Am tot incercat sa ii fac poze in fel si chip sa vedeti cat e consumat,nu se sesizeaza din cauza ambalajului,insa e consumat pana la liniuta cu pricina din poza :) Flaconul e deschis acum 3 saptamani.




6.TheBalm Read My Lips Lipstick - Letter To The Editor - REZERVAT ANDRA T.
Costa 64 RON aici http://produsecosmetice.net/make-up/thebalm/thebalm-read-my-lips-lipstick-letter-to-the-editor.html ,eu il ofer cu 21 RON.
Nuanta nu e una dintre preferatele mele in schimb ambalajul produsului m-ar face sa il tin doar pentru asta intr-un sertar :))








7.Vampire's Love Essence shimmer powder (editie limitata) - 8 RON -rezervat Ale Xa




8.Rujuri NYX Iconic si Catrice 150 Berry Pink  -15ron ambele rujuri! -REZERVATE ANDRA T.




9.Oja cu capat dublu Essence- 5RON




10.Set 5 oje,doua Flormar,doua Essence si una NYC -20 RON toate cele 5 oje - primele doua oje rezervate- -rezervat Ale Xa




11.Everyday Minerals- fard mineral nuanta Parasail (un alb mat cu tenta spre bej putin) -5 RON (nou) -




12.Gel liner eye studio drama Maybelline nuanta black- 10 RON --rezervat Ale Xa
E inca cremos,in buna stare,motivul pentru care il dau e ca nu reusesc sa il folosesc pentru ca mai am inca 3 gel eyelinere

12.Mini exfoliant oriental cu ulei de argan Yves Rocher - 30 ml ,folosit o singura data (precis mai are 25 ml in flacon)- 8 RON (desigilat ieri seara )


13.Ruj Revlon Fashion's Night Pout - folosit de 3 ori - 15 RON -rezervat Deea D
Am uitat sa ii fac swatch la nuanta,dar am gasit o poza pe net cu nuanta,pe care o gasiti aici: http://www.makeupbymissyraabe.com/2011/04/revlon-colorburst-lipstick-fashions.html



14.Blush spuma Maybelline  10 RON
Nuanta Peach Satin nr 7 (produsul nu se gaseste in Romania)

15.Set 4 creioane de ochi (un jumbo Milk NYX,un creion Catrice,unul Essence si unul Pierre C) -15RON toate  REZERVATE Dariaa_m



Toate produsele au fost fotografiate astazi la lumina naturala,pentru a se sesiza clar nuanta/culoarea/ambalajul si uzura produsului respectiv!Va rog sa cititi mai jos notele urmatoare.

Note: *La parfum si fond de ten,costurile transportului sunt suportate de mine,la restul produselor mai alocati simbolic inca 7 ron in plus,pentru  transport(posta)
*Transportul se va face prin posta,ca si colet recomandat,ca sa nu existe discutii.
*Produsul va fi expediat de catre mine DOAR atunci cand am confirmarea ca am primit banii,asadar prefer sa primesc banii in avans fie intr-un cont bancar romanesc al unei prietene,preferabil sa platiti la ghiseu ca sa nu fie necesar sa suportati acea taxa bancara de 3lei.Nu vreau sa am surpriza de colete neridicate,asa daca platiti in avans ceva,logic e sa va duceti sa va ridicati si coletul :)
*Puteti rezerva un produs maxim 3 zile sau mai mult,e negociabil.
*Daca produsele dorite se incadreaza in suma de 100 RON,transportul e suportat de mine,indiferent ce produs/e doriti.
*Va rog sa aveti in vedere ca nu locuiesc in Romania,o posibila returnare a produsului si implicit a banilor,se va face pe costurile dvs.
*La o comanda de 200 RON,ofer un produs Catrice surpriza  si bineinteles transport gratuit :)
*Daca sunteti interesate de vreun produs ar fi de preferat sa lasati intai comentariu la aceatsa postare ,sa il rezervati si apoi sa imi dati mail la bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com. Deviza: primul venit,primul servit! :)
*Preturile pot fi negociate in functie de caz (valoarea comenzii,produsul x)

Am incercat sa va las si link-uri si cat mai multe info,cel putin la produsele care costa mai mult :)

Pupici,
Andreea

Supercounters