Overview: Wet'n Wild Comfort Zone

    A fost o perioada cand imi doream sa incerc si eu fardurile Wet'n Wild dar nu le gaseam nicicum sa le comand online,decat de pe un site strain care aparent nu mi-a raspuns la e-mailul trimis nici dupa jumate de an sau chiar mai bine.Asa ca atunci cand am reusit sa gasesc Wet'n Wild online in Romania am stiut ca vreau toate cele 3 palete disponibile cu cele 8 nuante :)


  Astazi o sa va spun cateva cuvinte despre Comfort Zone de la Wet'n Wild:

-e o paleta destul de versatila,cu nuante de maro,verde si cateva inchise
-toate nuantele sunt sidefate.
-se pot realiza cu aceasta paleta atat look-uri naturale,cat si ceva mai sofisticate,de seara/club.
 -imi plac absolut toate nuantele,mai putin nuanta de verzui (eu nu sunt amatoare de verde :D)
-nuanta de desubtul nuantei de negru cu sclipici e fabuloasa! cred ca e nuanta mea favorita a acestei palete de farduri
-ca si pigmentatie,sunt rezistente,se aseamana izbitor de mult cu fardurile Sleek si la pretul lor,se merita din plin  sa aveti produsul.
-paleta are 8,5 grame si produsul poate fi folosit 24 luni din momentul deschiderii




Am realizat un make up cu aceasta paleta,unul mai natural,fresh cred eu.




Am folosit blush-ul Rose Gold de la Sleek Make Up (o sa fac o postare separata cu diferentele intre Sleek Rose Gold si Nars Orgasm ),ruj Dermacol,fond de ten sheer glow NARS,fard de sprancene Milani si gel liner Essence.


Aveti grija de voi si numai bine!


Pupici,
 Andreea

Supercounters