Fashion Week & ce mi-a mai bucurat sufletelul :)

     Am inceput sa mi fac mici placeri....cam des pentru bugetul meu.Totusi de data asta am avut o "scuza".A fost Fashion Wekeend (5-6 Mai),am avut cateva cupoane reducere de 20% si asa ca am profitat putin :P Evident ca revista Elle (din Cehia) au dat cupoane de reducere la Guess,Gucci,Armani,Aldo etc dar eu cum nu-mi permit fineturi de genul,am luat si eu ca tot omul ce am avut nevoie si de unde am putut (a se citi: ce mi-a permis bugetul)

    Cuponul de la Sephora eram 100% convinsa ca il voi epuiza,pentru ca ma tenta mult prea mult fondul de ten Nars.Ala matte foundation,dar sincera sa fiu eu am avut doua mostre din cel glow foundation,review ul pe beautypedia e pozitiv la ultimul mentionat,asa ca pe asta l-am si luat :) Pretul lui a fost 47 euro,dar cu reducerea respectiva,am dat 37 euro.Nu ca ar fi fost vreo mare "afacere" dar 10 euro tot a fost bine :P Plus ca imi statea pe suflet sa mi-l cumpar chiar daca il luam la pret intreg .Ce m-a enervat la culme a fost cand am desfacut fondul de ten si... am sesizat ca nu are pompita.Pai la banii astia,fara pompita?! Rusinica,Nars! M-am intors iar la vanzatoare si incercam sa ii explic "Stii vreau sa cumpar o pompita".Tipa imi arata ca are pompite.. dar de spray.Pai si eu ce sa fac cu pompita de genul? Apoi imi replica ca e mai bine fara pompita.Mentionez ca a noastra conversatie s-a desfasurat cam asa : eu ii ziceam vanzatoarei in engleza,vanzatoarea primea traducerea de la gardian,aia raspundea in ceha,ala imi traducea intr-o pasareasca de-a lui si gata :)) Pana cand mi-am adus aminte de draga mea Anna (singura vanzatoare de la Sephora in Olympia Mall Brno ) care stie engleza (o botezasem candva Jana,nu stiu de ce :)) ) si am intrebat de ea.Au chemat-o,i-am exlicat ce vreau si mi-a spus ca nu au spre vanzare asa ceva.Dar ghiciti ce,s-a oferit sa-mi dea ea o pompita :)) A fost tare faza,am luat pompita,i-am multumit politicos si am plecat.Acum sunt traumatizata sa nu mi se strice pompita si eu nu am de unde cumpara pompita. Deci la noi in Sephora gasiti pompite de fond de ten sau nu? :))


     Initial am vrut sa mi iau si un parfum de la Sephora si anume Miss Dior -Cherie,dar m-a adus cu picioarele pe pamant pretul.Si gandidu-ma asa realistic vorbind,am 3 parfumuri noi in ultima luna,deci.... a ramas pe alta data moftul asta.In schimb am "pacatuit" si am luat un alt parfum,unul pe care sincer nu eram dispusa niciodata sa il iau la pret intreg (si bine am facut ca nu l-am luat,nu persista DELOC pe pielea mea!).Parfumul de care vorbesc e de la Yves Rocher- Comme une Evidence.Singurul parfum de la YR care imi place,ar mai fi si cel cu miros de liliac,dar ala in mod bizar mai miroase pe alocuri si a spirt,sau asa mi se pare mie... Parfumul Comme une evidence YR la pret intreg e aici 40 euro... asa ca eu l-am luat la jumatate de pret si am beneficiat de reducere la jumatate de pret la cel de-al doilea produs achizitionat,demachiantul de ochi YR (8 euro pret intreg) pe care il vedeam in mod exasperant pe orice blog de beauty :)) Mi-au dat si un cadou (asta era "oferta" tot pentru ca am avut cuponul de la revista Elle) un scrub pentru corp cu ulei de argan de 30 ml.Bine ca i-am ciuruit eticheta in ceha,ca nu intelegeam o iota si am dat de descrierea in franceza care m-a lamurit ca nu e scrub pentru ten,ci pentru corp.La cat de mic era,inima mi-a tresarit si mi-am zis atunci in gand "ce super,un scrub de fata,ca ramasesem fara!" Wrong :) Nu pot sa zic ca am facut vreo mare afacere,am dat practic 27 euro pe cele trei produse.De parfum nu sunt doar deceptionata,ci destul de deceptionata,pentru ca nu persista deloc si ma intreb acum daca cumva loturile puse spre vanzare cu parfumurile la jumatate de pret aveau ceva dubios si de aia le au pus asa,pentru ca dragul tester mi-a dovedit in nenumarate ocazii ca parfumul ala persista macar 4 ore! Bineinteles,testerele sunt testere.. si produsele par uneori rupte din alta lume. Eu cu YR nu prea am avut tangente,pana acum doar geluri de dus (ala de cafea e fabulosssssss!) si scrub de fata.Atat.Nu tu produse de make up,nimic.Si cred ca acum cativa ani am testat si alte chestii de care nu mi mai amintesc acum,dar asa neinsemnate.
   Si am ajuns si la C&A.Aveau cateva chestiute dragute de la ClockHouse,asa ca nu am putut sa nu bifez si eu cate ceva.Si au adus o gramada de bijuuri de la Six.Daca era dupa mine plecam cu jumate din cerceii aia atarnatori acasa :)) Bratara aia simpatica cu fundita a fost dragoste la prima vedere :D






Si asta e primita de la cineva drag :P




    Am descoperit si noul stand de oje Alessandro in Douglas. Huh,ce de culori,ce de minunatii! Eu am o singura oja de la ei,nuanta Clubbing care pe langa faptul ca e frumoasa ,oja se aplica fabulos de bine.Concluzia mea: fara oje no name o perioada,o sa ma reprofilez pe Alessandro ,China Glaze,Orly &OPI. Ce ? Nu va vine sa credeti? :)) Asa ziceam si eu. Mai bine imi cumpar o oja pe luna la 12 euro decat 4 bucati  la 4 euro si sa ma calce pe nervi uneori aplicarea si toate cele.

    Apropo stiti vreun alt parfum cu miros de liliac,in afara de clasicul parfum de la YR? Mi-ar place tare mult sa gasesc un parfum de genul!
    Sper ca ati inceput saptamana bine,eu va doresc o saptamana cat mai insorita! Aici au inceput ploile :(

Last Edit: intr-o poza am blurat partea in care se afla ceva,nu va zic ce,dar vedeti voi ce se "ascundea" acolo intr-o alta postare viitoare :D

Pupici,
Andreea

Supercounters