LOTD: 10 Minutes Make up

  M-am gandit sa va arat un machiaj care sincer nu l-am facut special pentru blog ,ci e machiajul la care apelez cel mai des atunci cand nu am prea mult timp la dispozitie.Si eu zic ca merge perfect pentru work :)

Desi nu am pus multe fotografii sper sa se inteleaga ideea machiajului,pentru ca am tras fix 5 cadre si din 5,le-am ales pe acestea evident :)




 Produsele  folosite:

  • anticearcan Estee Lauder double wear
  • creion UD Zero
  • paleta Naked Urban Decay
  • kit sprancene Milani (review aici)
  • Milani multitasker powder (review aici)
  • blush Suede Sleek Make Up (review aici)
  • fond de ten NARS Sheer Glow (review aici)
  • rimel Maybelline  Volum Express Waterproof mascara 


  Pentru acest machiaj accentul a fost mai degraba pe un ten cat mai "impecabil" (deh nu-i tenul meu dar .. ) Pe buze aveam un gloss care se pare ca deja il "mancasem" pana am facut pozele :))

  Sa aveti un weekend minunat! Aici sunt 30 grade,yay! Nu-mi vine sa cred ca e vara! Mai am 3 saptamani pana la vacanta,tot ma uit la calendar si sper sa treaca mai repede timpul...

Pupici,
 Andreea

Supercounters