Hey Hey Summer days!

   M-am gandit sa detaliez intr-o postare cum ma pregatesc eu de vara sau mai bine spus cam ce consider eu ca e "important".Nu ca as face eu cine stie ce minunatii (de exemplu am abandonat jogging-ul de vreo saptamana.... mda),dar mi se pare un subiect bun de abordat  mai ales ca simt ca e vara si aici!  ^__^
 V-am zis ca in ultimele 3 zile am avut parte de temperaturi de 30 grade? Nici in visele mele cele mai frumoase nu as fi zis ca o sa fie cald si aici :P




Creme cu SPF minim 30

  In primul rand trebuie sa va marturisesc ca inainte nu stiam ce e ala SPF mai mare de 20-25 si il foloseam mai mult in sezonul cald pana acum 3 ani.. ooops... si acum nu ma pot desparti de Bioderma Photoderm Max +50.Daca ati folosit-o si voi,stiti deja de ce imi place mult.Pentru ca vremea m-a obligat,am trecut la rochite.Asadar SPF si pentru corp,iar varianta mea e  Paula's Choice Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF 45 care e si water resistant.Orice ar fi,protejati-va pielea de razele nocive ale soarelui.Pasagera a facut diverse liste cu diverse branduri si aveti de unde alege.De exemplu aveti detaliat aproape tot ce inseamna creme cu SPF de la Paula's Choice aici. Bioderma ocupa si ea un loc fruntas la produse bine formulate din ceea ce am sesizat aici si e mai la indemana,puteti gasi in orice farmacie sa le achizitionati daca vreti.Tips-uri pentru achizitionarea produselor cu factor de protectie solara gasiti tot la Corina.








Un par voluminos si frumos?

Parul trebuie sa arate cat... mai bine posibil! E vara,e briza marii,iti baga el mana in cateva suvite de par.. si nah :D Nu e cazul sa ma laud cu parul meu,sincer imi urasc cumva podoaba capilara  (desi am primit destule complimente in ceea ce il priveste),creste greu.. am varfuri mereu tocite si ceea ce mi-a salvat parul in ultima vreme au fost produsele Sachajuan Romania by M.V.A Hair care sunt GENIALE! In special Ocean Mist-ul care e de vis! Daca in timpul liceului spuma de par/ceara modelatoare si fixativul erau cei mai buni "prieteni" ai parului meu,acum le evit cu orice pret.Le folosesc doar la nevoie.Am sesizat ca in poze de exemplu,parul pare nespalat cumva daca nu aplici o cantitate ok de produse de styling chiar daca parul tau saracul era fresh inainte sa aplici 1789458 de produse in el. Ce ma bucur e ca nu am probleme cu volumul parului,adica imi e bine asa,mi se pare ca e suficient de "voluminos".Era si mai frumos parul meu pana cand am inceput sa il vopsesc in repetate randuri...













Make up indraznet sau  lejer  ^__^

Cred ca vara nu avem nevoie de smokey eyes decat la un party sau ma rog seara.Ziua ne putem folosi de un machiaj lejer al ochilor + un ruj intr-o nuanta puternica/gloss dupa preferinte.Daca imi machiez ochii mai puternic,cu un eyeliner waterproof sa zicem intr-o culoare mai stridenta,atunci rujul o sa fie nude,clar! Pudra matifianta la atac,fetelor! :P Si nu uitati de primerul de ochi!
Ah nu uitati de lipstick rosu sau rosu corai! Arata senzational pe buze!



Cateva sugestii pentru un ruj corai/rosu corai:

Sleek Makeup True Color Lipstick in Coral Reef
Sleek Makeup True Color Lipstick in Papaya Punch
MAC Lipstick in Costa Chic
MAC Lipstick in Vegas Volt
MAC Lipstick in Crosswires
MAC Lipglass in Lychee Luxe
MAC Lipglass in Pink Lemonade
Wet N’ Wild Megalast Lip Color in Coral-ine
Make Up For Ever Lab Shine Lip Gloss in S24 pearly coral
Make Up For Ever Rouge Artist Intense Lipstick in #38 satin coral
Yves Saint Laurent Rouge Volupté in #27 Rose Paris
Yves Saint Laurent Rouge Volupté in #30 Faubourg Peach




Iar pentru eyeliner waterproof as opta fie pentru NARS Larger Than Life Long-Wear Eyeliner  fie pentru MUFE Aqua Eyes . O varianta mai ieftina ar fi Sleek Eau La La Liners.
Eu inca nu m-am decis care dintre variantele astea sa o iau in considerare.. E greu si cu alegerea nuantelor: as vrea si un auriu si un turquoise! Ah si un albastru! :X


La capitolul rujuri/lipgloss eu o sa aleg fara doar si poate asta.








Nailpolish

Daca in general prefer nuantele nude,in ultima vreme am o placere deosebita de a purta nuante tari.Trebuie sa mi iau o nuanta de oja neon!



Ma hidratez!

Eu si apa suntem cei mai buni prieteni,pe cuvant.Orice poti sa imi iei,dar nu apa.La munca consum minim 2 litri de apa in doar 8 ore si asta nu doar in sezon cald.Eu sunt fata cu petul :D Hidratarea inseamna evident si hidratarea pielii (mda,de asta am cam "uitat" ).Daca nu consumati prea multe lichide,poate va plac fructele si legumele,sunt atat de yuuumy!






































Accesorii anyone?

Nu la plaja evident!!! Ei bine,mi-am dat seama ca eu nu am... accesorii turcoaz.Aveam o pereche de cercei care cred ca i-am pierdut.. in fosta locuinta.Nu am nici un colier nimic! Mai grav e ca nu am accesorii colorate,adica ceva rosu,galben! Si imi trebuie musai! Si niste agrafe,clame ceva pentru par! Maine ma prezint in toate magazinele din mall sa caut ceva mai adecvat si revin cu updates la capitolul asta :)





Autobronzant

Pentru ca soarele e din ce in mai nociv,ar fi de preferat sa folosim autobronzante.Optiunea mea va fi Bioderma Photoderm Autobronzant.Ei bine,e in curs de achizitionare  si ar fi cazul sa o fac zilele astea ca sa nu ma trezesc ca plec in vacanta.. alba asa cum sunt.Nu stiu ce sanse am sa ma bronzez catusi de putin in 3 saptamani,pana la vacanta.Stiti ce facea Andreea pana acum 4 ani? Baga solar.Nu des,doar de 2-3 ori in 3 luni de zile.Oricum locuiam la o aruncatura de bat de malul Dunarii,deci ce hobby aveam verile? Plaja cat era ziua de lunga :)) Acum deja ma simt ciudat cu pielea asa alba :D
Intre sesiuni de solar sau stat la plaja timp indelungat,varianta cea mai echitabila e un autobrtonzant care nu .. te face portocalie.



 Have fun!

Imi aduc aminte cu triste de vara trecuta ca... vacanta a fost cam failed deci vacanta de vara asta nu o sa o ratez,promit! Duceti-va la concerte,la iarba verde,la plaja.... Din punctul meu de vedere ,vara e sezonul "socializarii".Sa fim seriosi,cele mai multe prietenii sau povesti de dragoste se leaga vara. (ah,a mea s-a legat in noiembrie,dar nu-i bai :D)
 Nu conteaza ca nu poti merge vara asta la mare sau la munte,poti iesi la iarba verde sau poti savura o inghetata cu cea mai buna prietena.Poti colinda magazinele fara sa cumperi nimic concret (aha,parca ma recunosc la ultima parte :D)




Others:

- imi astept comanda de la Iherbs care cuprinde printre altele  si un flacon cu  astaxanthin, un puternic antioxidant.Multumesc Kat ca m-ai batut la cap sa-mi iau :D Momentan iau doar capsule de beta caroten achizitionate de la un magazin naturist de aici.Nu prea sunt eu cu capsulele/suplimentele dar cred ca sunt binevenite mai ales ca vad ca "fenomenul" a luat amploare deci ma conformez.
-am inceput sa mi fac masti pentru par,fie din ulei de masline extravirgin,fie din diverse mixuri de ulei (de exemplu ulei de migdale dulci combinat cu ulei de argan )
-am inceput sa ma epilez cu zahar.Yay ma bucur ca nu ma mai irit asa cum mi se intampla cu aparatul..
-am inceput sa folosesc constiincioasa crema pentru calcaie... nu de alta dar nu as vrea sa se oripileze lumea pe plaja la ele :D
-sunt nedespartita de masca cu carbon de la Paula's Choice si tenul meu imi multumeste
-teoretic ma stradui sa fac jogging,practic nu prea imi iese.La abdomene sunt lenesa,la sala nu prea am timp si nici chef sa merg.. Yeah.
-mananc zilnic morocovi cruzi (imi plac la nebunie si imi stagneaza pofta de rontait prostii)
-freshul de portocale +grefe +lamai sau diverse mixuri de fructe e ZILNIC.Musai pe stomacul gol si apoi la 3-4 ore dupa masa propriu zisa.
-... si spre deosebire de vara trecuta cand nu aveam rochii in garderoba mea.. acum am! O gramada luate de vara trecuta dupa ce am venit din vacanta (huh!)












Si.. trebuie sa-mi cumpar o rochita in nuanta asta! Imi trebuie musai.



  Si ma opresc aici  pentru ca ar mai fi destule de scris,dar sa nu va plictisesc prea tare :) O sa revin curand cu o postare in care veti vedea exact ce produse de make up imi voi lua la mine in vacanta .Si promit solemn ca vor fi putine.De fiecare data car asa multe de parca as pleca in vacanta pentru jumate de an (si nu doar produse de make up ci si haine sau orice altceva..),nu o saptamana ...Unde o fi Doamne visul ala sa ma vad o luna-n Bali? :))

Nota: Am vrut sa pun poze personale,dar sincer nu am considerat ca ma incadrez atat de bine "in tema".Am preferat sa le colectez fie de pe Google,fie de pe Pinterest.Voi reveni cu poze personale din vacanta.Can't wait!  ^__^


Pupici,
Andreea

Supercounters