My Summer Wishlist

 ... cu siguranta wishlistul meu e imens,va zic de pe acum ca nu le-am pus pe toate pe care mi le doresc,cel putin la capitolul haine :) La cosmetice nu ma grabesc deloc sa mi iau altele,dar mi-as dori un creion waterproof si nu stiu momentan pe care sa il aleg : Nars sau Mufe :)) Pretul in Sephora aici e acelasi pentru ambele branduri.

 Si acum sa incepem....

Rochie H&M (nu am vazut modelul asta pe aici inca.. )



Bluza Promod




Rochie Promod (nu am vazut din pacate modelul pe aici.. mi se pare tare cute si as fi luat-o instant.Nu stiu insa cat m-ar avantaja..)



Pantaloni mint- mi-am luat ieri unii de la Promod,dar sunt mai sport asa.As vrea si din astia,cam asa.
Am vazut si la H&M si la New Yorker ceva de genul.




Rochie H&M


Romwe Black Dress




Si mi-as dori si o  fusta de genul,nu neaparat culoarea asta.Am vazut ca au cei de la Romwe asa ceva la un pret ok.

Fusta Romwe





Blue Shift Dress Romwe





Slim Black Dress Romwe


Minunatia asta de kit de la Too Faced... mai aman putin achizitia ei,prioritatea sunt hainele :D



NARS eyeliner larger than life long wear  eyeliner - o nuanta de mov sau albastru/turquoise mi-as dori..

Sau... MUFE aqua-shadow



Mi-a ajuns in sfarsit comanda de la Iherbs si printre altele am avut si un kit de pensule ieri de la Real T si imi plac asa mult ca acum visez la astea:


NARS miss liberty highlisghting blush powder






Stiu ca am zis ca nu mai vreau farduri momentan,dar mi-as dori sa incerc un fard mono Nyx.Sunt curioasa evident de ele :D











Si MAC Blacktrack.. la urmatoarea mea vizita in MAC sper sa pun labuta pe el :) Totusi nu cred ca in vacanta il voi achizitiona.
NYX Soft Matte lip cream -toate nuantele,va rog! Doar pentru mine! (am deja doua nuante ,dar cred ca la urmatoarea comanda o sa iau vreo 4 nuante :))  )


Si incaltari....

H&M

HUMANIC




Mi l-as dori pe alta culoare acest clutch de la H&M



Colier H&M
 

 


Si ma opresc aici ca sa nu ziceti ca am luat-o razna chiar de tot asa :D

Pupici,
Andreea

Supercounters