Week in photos

 Saptamana asta am primit trandafiri,fara un motiv anume,dar i-am primit...




 Mi-am cumparat cel mai frumos colier din colectia mea,cel putin acum am sentimentul ca e cel mai frumos colier pe care il am.L-am luat de la Bijoux Brigitte si a fost redus de la 27 euro la 11.Sunt enervant de multe reduceri in perioada asta..



 Mi-am luat o bratara H&M la 3 euro.Si am purtat-o deja de vreo 4 ori :)





 Astia au fost clar cerceii "saptamanii"





M-am indopat cu fructe... am gasit zmeura la 3 euro 500 grame,in conditiile in care in general gaseam la supermarket cu 4 euro 150 grame.




 Am continuat sa ma rasfat cu sucuri naturale





... si meniul favorit al saptamanii:




L-am fotografiat si pe Tommy,desi a fost destul de greu sa ii surprind mutrita aia dulce si delicata:





Am primit comanda de la Iherb,despre care voi detalia intr-o postare urmatoare.







Si dap,oficial azi a fost prima zi a lunii "Cuptor".Au fost 30 grade si aici,de am crezut ca ma sufoc de cald.Astept vacanta,si ea pe mine sper... Voi ce ati mai facut saptamana aceasta?





Pupici,
Andreea

Supercounters