Overview: Guerlain - Meteorites Perles Teint Rose

  Si astazi o sa va "vorbesc" despre un produs care imi place la nebunie: Guerlain - Meteorites Perles Teint Rose.Intamplarea face ca le-am primit cand am fost in tara pentru ca respectiva persoana a considerat ca sunt prea "discrete" aplicate pe ten.Si unele persoane sunt de parere  ca acestea pot fi folosite mai degraba ca highlighter decat ca si blush.

Eu am Harmony 01 Teint Rose (a fost editie limitata)  – "overall reduce redness, evens out complexion, illuminates skin"- nu mi se pare ca ar reduce roseata,dar cu siguranta da un glow superb tenului,discret!








Parerea mea:
  • ambalajul e spectaculos,ca orice produs Guerlain de altfel...
  • miros a.....bomboane sau ma rog,a ceva fructat ,de iti vine sa le mananci :D
  • pot si folosite atat ca blush (efectul va fi unul discret) cat si ca highlighter.
  • perlutele au diverse culori: alb sidefat,auriu,rozaliu si un peachy dulce
  • 33 grame cutiuta.... si cred ca si 4 ani de acum incolo sa le folosesc zilnic si nu voi apuca sa le consum...
  • buretelul atasat nu pot sa zic ca nu e de nadejde dar nici nu ma indeamna inima sa il folosesc
  • a costat in jur de 60$,categoric nu as da atatia bani pe asa ceva... dar fiind primita nu m-a deranjat aspectul asta








Aplicat pe pometi produsul,dar din pacate nu se vede cine stie ce... iar eu am o fata cam ciudatica in poza :D



 Ati avut vreun produs Guerlain,va tenteaza ceva sa va achizitionati de la ei?

Pupici,
Andreea

Supercounters