Review NARS Sheer Glow Foundation

    De cand aparuse standul NARS in Sephora de aici am stiut clar ca trebuie sa “bifez” un blush si un fond de ten.Ei bine,ma tenteaza si altele,gen rujuri si iluminatoare,dar nu cred ca as putea vreodata sa aloc 25 euro unui  ruj… decat sa fie nuanta prea deosebita si sa nu o gasesc in alta parte.Iluminatoarele crema mai nou incerc sa le evit. 
 Am cerut acum ceva timp inainte unei tipe din Sephora doua mostre de fond de ten NARS,din cel sheer glow si din cel matte.Desi tedinta era sa il cumpar pe cel matte,am facut foarte bine ca le-am testat inainte pe ambele,pentru ca desi numele ii este de “sheer glow foundation”- nu,efectiv nu e asa “sheer” pe cat ai spune ca ar putea fi. Celalalt fond de ten e mai dewey si nu da glow-ul subtil al primului mentionat.Nici nuantele dintre cele doua fonduri de ten NARS nu sunt identice.”Santa Fe” care o am eu la NARS Sheer Glow nu e aceeasi cu cel de la fondul de ten mat,care mi s-a parut mai inchisa si mai portocalie.Oscilam intre nuanta Santa Fe si Punjab,dar Punjab e usor mai portocalie, diferenta intre ele insa nu mi s-a parut  mult prea mare oricum.Cum eu nu am sanse sa ma bronzez prea mult nici vara asta (deh ar fi cam a 3 a vara cu “povara” asta),nuanta aleasa mi se pare perfecta.



Descrierea oficiala a produsului:
What it is: A glowing, satin-finish foundation with sheer and buildable coverage.What it does:This Sheer Glow Foundation enhances, without masking, your overall natural complexion. The weightless formula hydrates the skin while complexion brightening properties improve skin brightness, radiance, and texture, leaving skin with a luminous, sensual glow.What else you need to know: Suitable for normal, normal-to-dry, dry, and very dry skin types.


...si dupa maxim jumatate de minut de la aplicare,devine asa:



Ce imi place la acest fond de ten:
  • ·         Da un finish grozav tenului,imi place mult! Nu e nici prea mat.nici prea satinat,arata cat se poate de natural
  • ·         Poate fi folosit lejer vara si peste el aplicat o pudra buna,asta daca nu aveti problem mari cu sebuumul
  • ·         Fondul de ten e disponsibil in 20 nuante,cu siguranta veti gasi nuanta potrivita pentru voi!
  • ·         Initial pare .. cam oily aplicat pe ten,apoi in maxim jumatate de min,senzatia dispare ca prin minune si devine absolut normal,cu un finish natural (veti sesiza asta si in pozele mele)
  • ·         Nu mi evidentieaza porii,in special porii nasului unde aveam probleme cu toate fondurile de ten testate pana acum,ceea ce e un mare plus.Si nu,nu folosesc primer pentru ten inainte de a il aplica!
  • ·         Nu e comedogenic,si asta nu o zic doar eu ,ci si site-ul Beautypedia.Am porrnit de la un ten care incepuse sa o ia razna din cauza fondului de ten Dior Skinforever (brobonele multe,acnee), si am ajuns la un ten.. doar cu maxim doua cosuri ocazionale.Bineinteles ca nu I se datoreaza lui ameliorarea tenului meu,dar cu siguranta faptul ca e bine formulat mi-a facut bine
  • ·         E light,lejer,nu prea se sesizeaza ca porti fond de ten,dar in acelasi timp e si un minus daca nu folosesti concelear,nu acopera mai deloc cearcanele,in schimb micile imperfectiuni da
  • ·         Ambalajul e simpatic, flaconul din sticla si capacul negru


Ce nu imi place la acest fond de ten:
  • ·         Nu are pompita!!! Teoretic e un fond de ten high-end.Deci nu pot sa cred,la cat costa,nu s-au gandit cei de la NARS sa ii ataseze si o pompita! Pff…
  • ·         Fondul asta de ten din pacate nu  are SPF si aplicata o crema cu SPF inaintea lui,il face pe el sa luceasca in zonele T in 2-3 ore.. cu o pudra buna putem rezolva problema sau cu o retusare a machiajului
  • ·         Pretul… deloc mic,dar nu mult prea mare raportat la calitatea lui J Faptul ca nu e comedogenic,conteaza enorm pentru mine.
  • Pret: aproximativ 40 euro (eu l-am luat din Sephora de aici,dar il puteti gasi de exemplu pe HqHair)
  • Cantitate: flacon de 30 ml,fara pompita …. deci sa va pregatiti sa o achizitionati de undeva …
Observatie: e un fond de ten lejer,cu acoperire cel mult medie,daca aveti urme de la acnee sau chiar acnee nu va ascunde imperfectiunile.


In momentul acesta e fondul meu de ten preferat.  Daca se va schimba optiunea,o sa va anunt,ca de obicei.
Daca ar fi sa fac un top 3 al fondurilor de ten preferate de mine in acest moment,topul ar arata cam asa: NARS Sheer Glow – perfect pentru orice sezon si pentru orice tip de ten,dar exclus tenului gras ;
MUFE Mat Velvet + pentru ten normal si mixt (e mult prea mat pentru tenul uscat,iar pentru cel gras s-ar putea sa nu fie sufficient de mat)
 Revlon Photoready care m-a surprins in mod placut,dar din pacate nuanta pe care o am nu mi se potriveste asa cum trebuie,e usor mai inchisa.

Fotografii cu mine in care am folosit acest fond de ten cu siguranta le-ati vazut deja daca ati vazut postarile anterioare bineinteles aici, la un alt machiaj aici si aici.
Ce alte produse NARS ati folosit sau imi recomandati? Oscilez intre a imi lua pe viitor  o pudra pulbere de la NARS sau una de la MUFE si nu stiu pe care sa o aleg :)


Nota: Ultimele doua fotografii cu nuantele de la NARS Sheer Glow Foundation sunt luate de aici,restul fotografiilor din aceasta postare imi apartin.

Pupici,
Andreea

Supercounters