Overview: theBalm Lipstick Read My Lips

  Cand am vazut ambalajul produsului primul impact a fost "Wow,fabulos" pentru ca trebuie sa recunoastem ca produsele theBalm au la fel ca si cele Benefit (stiti ca sunt fana Benefit :D),niste ambalaje superbe,de-a dreptul hipnotizante,cat sa te faca sa le cumperi!



Descrierea oficiala a produsului:


"Read My Lips
Creamy, moisturising lipstick with Vitamins A and E along with Olive and Jojoba oil.

Gossip - Shimmering Pink

Scoop - Coral Rose
Wanted - Strawberry Red
Letter To The Editor - Bronze Berry
Smut - Shimmering Plum
Classified - Nude "



Parerea mea despre acest produs:
  • ambalajul categoric te hipnotizeaza,e fabulos!
  • e pigmentat si textura e lejera,placuta
  • nu e nici rezistent la transfer dar nici nu te poti plange de calitatea acestui ruj,pentru ca sa fim seriosi,daca vrei sa reziste un ruj pe buze folosti primer pentru buze!
  • acest ruj se afla disponibil in 6 nuante,eu am nuanta "Letter To The Editor - Bronze Berry  ",denumirile nuantelor sunt interesante
  • cred ca mi s-ar fi potrivit o nuanta mai deschisa,de exemplu Scoop sau Gossip.
  • e shimmery- asta daca va plac rujurile shimmery,eu le prefer in general pe cele mate de cele mai multe ori,dar acum vara fac exceptii.
  • contine vitaminele  A &E si ulei  masline plus ulei de jojoba ceea ce ne bucura,nu? Si chiar hidrateaza buzele acest ruj.
  • raport calitate-pret decent














Product:  

10/10                               10/10                    9/10                        
Pigmentation             Texture         Longevity    



       
10/10                    10/10
Application        Packaging 

Produsul e disponibil pe Beauty Chamber aici . Cei de la Beauty Chamber au destule branduri tentante in afara de theBalm cum ar fi Real Techniques,EcoTools,Z Palette,China Glaze,Ardell,Essie,Seche si altele.

                                             *      *      *

Apropo theBalm,pe ce am mai pus eu ochii:

theBalm Meet Matt -fardurile mate categoric sunt favoritele mele deci paleta asta arata yuumy! Genial si felul cum au denumit aceasta paleta!


theBalm TimeBalm Primer -e vara deci e un fel de must have primerul pentru ten si ochi,in cazul asta,acest produs e pentru ten


theBalm Pick Up Liners -e vara,deci un machiaj cu un liner si rimel e suficient



theBalm Concealer- stiti ca sunt obsedata de conceleare,deci ma gandesc inevitabil cum ar fi si acest produs


Va doresc un inceput de saptamana cat mai placut! E vreun produs theBalm care va face cu ochiul?

 Nota: Ultimele 5 fotografii au fost preluate de pe site-ul Beauty Chamber,restul fotografiilor din aceasta postare imi apartin.


Pupici,
 Andreea

Supercounters