Ce am mai testat: Yves Rocher Express Eye Makeup Remover

  Nu prea am testat multe produse Yves Rocher din simplul fapt ca  aici cel putin nu sunt atat de ieftine si in plus,nu am vrut sa ma complic sa comand online de la ei niciodata din simplul fapt ca ofertele lor difera mult fata de cele romanesti,care sunt considerabil mai tentante.Produsele de machiaj cel putin nu m-au tentat aproape deloc.

 Dar in schimb am descoperit acest produs: Yves Rocher Express Eye Makeup Remover.Eram sceptica in privinta lui,dar mi-a depasit cu mult asteptarile.




Ce imi place la acest produs:
  •  in primul rand faptul ca demachiaza excelent zona ochilor,fara sa aplic 10 paduri demachiante imbibate cu acelasi produs si sa "insist" intr-o zona destul de sensibila...In general reusesc sa ma demachiez cu un singur pad la un singur ochi (padul demachiant folosit pe ambele parti)
  •  din punct de vedere al ingredientelor care le contine,ar sta destul de bine dupa cum au mentionat atat Corina cat si Georgiana,ceea ce nu face decat sa ma bucure.
  • o sa para probabil ciudat,dar imi plac la nebunie particulele alea sclipicioase din el :)) mai exact partea aceea "albastra".Nu va duce cu gandul la apa marii? :D
  • trebuie agitat inainte de folosire pentru ca e un demachiant bifazic
  • calitate-pret ok,eu l-am luat la reducere cu 4 euro,dar in general costa 7 euro la pret intreg.



Ce nu imi place:
  •  se consuma destul de repede.. sau cel putin mie asta mi se intampla.Am desfacut flaconul in luna mai si acum deja e pe terminate,cred ca mai am sa il folosesc de maxim 3-4 ori.O sa vad ce si cum in ceea ce priveste acest aspect cand o sa mi achizitionez cel de-al doilea flacon de produs.S-ar putea totusi sa aplic eu prea mult produs,dar in orice  caz apropo de alt demachiant bifazic pentru ochi,cel de la Farmec ma tine... cam 3 luni de zile (probabil din cauza ca e mult mai uleios ca textura decat cel de la YR)


Ingredientele demachiatului Yves Rocher :
Aqua, Cyclopentasiloxane, Isohexadecane, Cyclohexasiloxane, Centaurea Cyanus, Methylpropanediol,  Propylene Glycol, Hexyl Laurate, Sodium Chloride, Magnesium Chloride, Capryl Glucoside, Methylparaben, Tetrasodium EDTA, Ethylparaben, CI 61565



Product:  

N/A                                10/10                    6/10                        
Pigmentation             Texture         Longevity           


10/10                  10/10
Application        Packaging



 "Topul" preferintelor mele in ceea ce privesc demachiantele de ochi arata cam asa,in functie de calitate-pret:

1.Demachiant bifazic Farmec (9 Lei -150 ml )
2.Yves Rocher Express Eye Makeup Remover (7 euro - 125 ml)


Oricat m-as stradui sa mai adaug altceva,nu pot.Dar va pot numi si demachiantele de ochi care m-au dezamagit:

1.Demachiant delicat pentru ochi sensibili Yves Rocher- ok,inteleg ca e delicat dar.. cat de tare trebuie sa insist ca sa ma pot demachia?!Puteti citi o parere si aici.
2.Gentle Eye Makeup Remover Estee Lauder- costa destul de mult si de dezamageste pe masura!
3.Balea demachiant bifazic- da,eu am avut ochii umflati de la acest demachiant.. si tot dadeam vina ba pe rimel,ba pe orice altceva din simplul fapt ca e bine formulat.O fi,dar nu pentru ochii mei... Asa ca pret,ar fi fost ideal de folosit.De atunci nu ma mai ating de nimic care este Balea :))
4.Demachiant Rival de Loop (dar nu e cel bifazic de care se vorbeste aici) - a fost atat de prost demachiantul asta ca l-am cumparat,am incercat sa ma demachiez la un ochi - operatiune nereusita si a aterizat la gunoi la fel ca restul mentionate mai sus  cu exceptia celui Estee Lauder care a fost cel mai putin dezamagitor dintre ele.


Care sunt demachiantele voastre preferate pentru ochi? Sa aveti o duminica cat mai placuta!


Si acum de final am un anunt "administrativ" de facut.Pentru cine doreste sa aiba access la pagina mea de Facebook a blogului meu,trebuie sa bifati "Show in News Feed".Am facut si un print screen care sper sa va lamureasca:


 *Nota: De astazi am introdus acest sistem de "notare" a produselor atunci cand voi realiza un review,pentru a va da seama de parerea mea despre acel produs mai mult decat daca imi place sau nu.


Pupici,
Andreea

Supercounters