Review: TRESemme Fresh Start

    Am auzit prima data de  TRESemme Fresh Start  si de produsele  TRESemme in general de la Camelia pentru prima data.Apoi m-a luat curiozitatea,am tot incercat sa le gasesc pe aici si mi-am dat seama apoi ca daca le comand online din US,m-ar fi costat destul de mult transportul plus taxele vamale.
   Amiutza de exemplu e si ea fana produselor  TRESemme si parul ei arata exemplar de bine.
Am tot auzit de sampoanele astea uscate in ultima vreme si desi eram tentata sa incerc un sampon uscat de la Balea,am evitat pur si simplu din cauza brandului...
   Am avut ocazia sa testez TRESemme Fresh Start de care sunt tare incantata de pe site ul Cosmetice pe net la pretul de 24 lei pentru 177 ml,pret rezonabil in opinia mea!


Descrierea oficiala a produsului:

Rehydrate hair thirsty for moisture without a drop of water with Fresh Start Moisturizing foam shampoo—it refreshes salon-gorgeous style between washes, leaving hair feeling clean and touchably soft.

  • Formulated with Witch Hazel- a powerful natural astringent, absorbs excess oil and impurities when you skip a shampoo.
  • Aloe Vera containing formula conditions hair, replenishing moisture and restoring lustrous shine
  • Eliminates odor, adding a naturally fresh scent through formula with Citrus Extracts.

Parerea mea:
  • Calitate-pret ireprosabil! Folosesc acest foam shampoo de la sfarsitul lunii aprilie si in momentul de fata sunt sigura ca mai am cel putin jumatate de flacon de produs nefolosit.Bineinteles nu va imaginati ca l-am folosit zilnic ci o data pe saptamana sau  de doua ori pe saptamana.
  • Acest sampon nu inlocuieste ingrijirea parului cu samponul si balsamul obisnuit,e o metoda rapida si eficienta de a iti improspata parul si de a amana cumva cu o zi sa il spalati.
  • samponul e sub forma de spuma,pentru parul meu care e destul de lung,sunt necesare cam 3-4 "bilute de spuma".Eu le aplic fie in palma,fie pe par si apoi incep sa il masez si dupa aceea sa il pieptan.Rezultatul e un par matasos,curat si lucios.
  • Acest sampon spuma are miros de citrice care initial nu mi-a placut ,dar m-am obisnuit cu el .

  Acest produs e ideal in diminetile in care te trezesti la 5 dimineata si la 6 trebuie sa fii la munca (yeah..) sau cand te suna o prietena fix cu o ora inainte sa va gasiti in oras si parul nu iti sta aranjat tocmai ok... Si o ora ca sa si ajungi la destinatie,sa iti faci si machiajul,sa te si imbraci si sa iti speli parul + sa il usuci... e imposibil,nu?
Eu voi ramane nedespartita de astfel de sampon spuma,cel putin in sezonul rece,cand imi spal parul la fiecare 4 zile.Vara nu mai devine asa problematic,eu personal imi pot spala parul si zilnic dar consider ca il agasez si il spal la fiecare 2 zile.

Nu am o fotografie before/after,nu cred ca v-ati fi dorit sa imi vedeti podoaba capilara care nu arata ok,dar am o poza pe care am facut-o dupa ce am folosit acest sampon:






*va rog sa ignorati cearcanele si unghiul nu prea favorabil pentru foto...

Si o fotografie cu parul meu proaspat spalat,fara nici un fel de produs de styling ,ca sa va faceti o idee:



Eu zic ca diferenta nu e mare,cand imi spal parul in mod obisnuit,are mai mult volum intr-adevar,dar e la fel de moale si lucios dupa ce folosesc TRESemme Fresh Start .

Ca si o observatie cumva subiectiva,numele brandului- TRESemme e destul de inspirat,atent ales.Sunt multe produse care ma tenteaza in momentul de fata de la ei,printre care:


Samponul hidratant TRESemme


 

TRESemme Heat Tammer Spray




Produs recomandat!( din suflet) Voi folositi astfel de sampoane spuma? Daca da,de care anume?

Pupici,

Supercounters