Holiday Chiffon Dress & Summer holiday big clearance

 Va plac rochitele din chiffon? Cei de la Romwe au o reducere de 20% la toate comenzile care depasesc 80% pana pe 30 Iunie,folosind codul June.




 Cei de la Romwe mai au o oferta interesanta pana pe 17 Iunie.La orice comanda de peste 45$ puteti folosi codul  outlet20% pentru un discount de 20% evident,puteti ajunge la o reducere de chiar 60% la un produs.Aici puteti gasi produsele care se afla in sectiunea outlet.



Sa va arat rochitele care imi plac mie mai mult?

Prima ar fi aceasta,pentru ca e lejera,si evident am o slabiciune pentru albastru :P



Rochita asta cu bulinute si floricele e interesanta:



Si asta care imi place tare mult,vad ca mai au doar cateva bucati in stoc acum:




Si cum am primit destule complimente ca imi sta bine in galben, cu rochia asta mi-ar sta bine cred:

Aveti vreo rochita favorita din chiffon?

Daca vreti sa fiti la curent cu promotiile celor de la Romwe,ii puteti urmari si pe pagina lor de Facebook aici.

Pupici,
Andreea

Supercounters