Holiday Chiffon Dress & Summer holiday big clearance

 Va plac rochitele din chiffon? Cei de la Romwe au o reducere de 20% la toate comenzile care depasesc 80% pana pe 30 Iunie,folosind codul June.




 Cei de la Romwe mai au o oferta interesanta pana pe 17 Iunie.La orice comanda de peste 45$ puteti folosi codul  outlet20% pentru un discount de 20% evident,puteti ajunge la o reducere de chiar 60% la un produs.Aici puteti gasi produsele care se afla in sectiunea outlet.



Sa va arat rochitele care imi plac mie mai mult?

Prima ar fi aceasta,pentru ca e lejera,si evident am o slabiciune pentru albastru :P



Rochita asta cu bulinute si floricele e interesanta:



Si asta care imi place tare mult,vad ca mai au doar cateva bucati in stoc acum:




Si cum am primit destule complimente ca imi sta bine in galben, cu rochia asta mi-ar sta bine cred:

Aveti vreo rochita favorita din chiffon?

Daca vreti sa fiti la curent cu promotiile celor de la Romwe,ii puteti urmari si pe pagina lor de Facebook aici.

Pupici,
Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter