Summer breakfast ♥

  Vara si-a intrat in drepturi... teoretic ca practic ieri au fost 15 grade aici,azi cred ca tot asa... totusi nu ploua :)) Nu ma supar,ca azi oricum lucrez,deci nu am cum sa tanjesc dupa vreme frumoasa :))

Va propun variantele mele de mic dejun care mai e si rapid si cu cat mai putine calorii :) Trebuie sa imi multumesc eu mie ca de vreo luna si ceva de zile,de cand mi-am luat storcatorul de fructe,am devenit dependenta de el,ceea ce e bine.Daca as deveni dependenta si de jogging ce bine ar mai fi!

Micul meu dejun de astazi,imi era pofta de vinete cu multa ceapa :D

.. si fresh-ul de portocale,grepfruit si capsuni (portie zilnica evident :D)



Si varianta de mic dejun de ieri:



 Si alte variante:




Bineinteles ca micul dejun poate fi identic cu cina,sau similar cu ce mananc la micul dejun. Cat e vara,eu zic sa profitam de fructe si legume! Eu incerc sa mananc cat mai sanatos posibil timp de o luna de zile,pana la vacanta,ca apoi o sa ma abat si o sa mananc toate prostiile...
  Pana acum ceva timp,saream lejer peste micul dejun si apoi aveam tendinta de a manca mai mult la pranz,asa ca acum chiar daca nu am timp de preparat micul dejun daca incep munca la 6 dimineata,imi iau mereu doua mere verzi si doua banane si le mananc la birou.


Acum imi doresc sa fiu aici.....


Sa aveti in continuare o saptamana cat mai placuta!

Pupici,
 Andreea

Supercounters