Crema mea cu SPF preferata: Bioderma Photoderm SPF 50+

    Presupun ca nu va mira deloc titlul ales acestei postari pentru ca printre preferatele lunii trecute,era strecurat si acest produs.Chiar si in luna mai v-am mentionat ca mi-a placut acest produs aici.Asadar a cam venit vremea sa ii fac un review amanuntit,mai ales ca o folosesc de la inceputul lunii mai.



Descrierea oficiala a produsului:






Eficacitatea maximă anti-UVB şi performanţă extremă anti-UVA ale  Photoderm MAX Cremă protejează pielea împotriva arsurilor solare, previn intoleranţa la soare şi combat îmbătrânirea cutanată prematură.

Complexul exclusiv patentat Cellular BIOprotection®* reprezintă un avantaj major împotriva riscurilor deteriorării celulare, oferind protecţie optimă pentru celulele pielii.

Textura Photoderm MAX Cremă lasă o senzaţie de confort şi pielea foarte catifelată. Perfect incoloră la aplicare, Photoderm MAX Cremă se întinde uşor, fără să lase un strat gras sau urme albe.

Non-comedogenă, Photoderm MAX Cremă este rezistentă la apă şi fotostabilă.

Photoderm MAX Cremă nu are parfum şi asigură o toleranţă optimă.

Aplicaţi Photoderm MAX Cremă generos şi uniform înainte de expunerea la soare, după ce aţi uscat cu grijă pielea.

Reaplicaţi Photoderm MAX Cremă la fiecare 2 ore şi ori de câte ori acesta este îndepărtat de pe piele prin înot, ştergere sau activităţi sportive.

Proprietăţi:
Formulă fără parfum.
Rezistent la apă. Fotostabil.
Non-comedogen. Hipoalergenic.
Tub de 40 ml.


Ingrediente:
WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, CYCLOMETHICONE, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, C20-22 ALCOHOLS, DECYL GLUCOSIDE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, PENTYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL.

 











Parerea mea despre acest produs:
  • aveam emotii ca la orice alta crema cu SPF 50: ca va fi prea "grasa",ca voi arata "mai alba" in fotografii si lista poate continua.Ei bine,se stie clar ca atunci cand folosesti un produs cu SPF,fondul de ten ales trebuie sa fie o idee mai inchis decat nuanta pe care o utilizezi in mod normal,pentru ca in fotografii tenul va fi mai alb cu un produs SPF aplicat inainte de fond de ten.
  • lasa o pelicula albicioasa initial,dar intra rapid in piele si acea pelicula pur si simplu dispare! Cu alte cuvinte poate fi folosita si ca baza de make up!Am facut si doua fotografii,una dupa ce am aplicat crema si am intins-o putin pe mana si cealalta fotografie,in care am intins crema asa cum trebuie.Aici puteti vedea de exemplu un machiaj unde am folosit evident aceasta crema inainte de aplicarea fondului de ten.
  • are SPF 50+.. ce as mai putea adauga decat ca ma simt in siguranta cand imi expun tenul la soare?
  • ambalajul: e placut,faptul ca predomina albul si acel portocaliu,ma duce cu gandul la soare;imi place ca e la tubulet-deci poti doza oricat de mult produs doresti.
  • eu am folosit-o atat pe ten cat si pe decolteu
  • am folosit-o zilnic incepand cu luna mai si inca mai am produs pentru cel putin 5-6 aplicari,produs atat pentru ten cat si pentru decolteu.Si nu,nu am facut economie deloc cand am aplicat-o.
  • e water resistant,deci o puteti folosi si la plaja,bineinteles ca ar fi ideal sa o si reaplicati la interval de 2-3 ore...
  • calitate-pret e mai mult decat rezonabila! Mai ales ca puteti sa o gasiti la diverse oferte sau promotii.Eu personal am achizitionat doua la pret de una ;)
  • NU contine acel ingredient pe care majoritatea cremelor solare il contine: Oxybenzone,posibil iritant,in functie de tipul de ten al fiecareia dintre noi. Mai multe detalii despre acest posibil iritant puteti citi aici.


Concluzia: Recomand din suflet aceasta crema cu factor de protectie 50,e crema mea pentru ten ideala!O sa dau iama in farmacii si o sa mi cumpar si varianta colorata,Bioderma Photoderm Max Bio Crema colorata SPF 50+ si va voi tine la curent cu ce parere imi voi forma despre ea.
 Intamplarea face ca in luna iulie sa ii fac review la acest produs,dar asta nu inseamna ca in timpul anului nu trebuie sa ne protejam de razele nocive ale soarelui!

Ati incercat aceasta crema de la Bioderma? Detalii despre crema gasiti AICI,sau poate sunteti tentate sa o incercati si pe aceasta: Bioderma Photoderm Max Ultra Fluid SPF 50.

Pupici,
 Andreea

Supercounters