Outfit of the day: Dots

   Hey girls! :*  Acum dupa ce m-am decis sa fac aceasta postare,am realizat ca sacoul ales de mine putea fi altul care s-ar fi potrivit mai bine pentru silueta mea/tinuta mea ...unul mai adecvat.Avand in vedere ca mie mi s-a parut ca tinuta arata bine cu acel sacou desfacut... dar eu am poze doar cu el incheiat,nu-mi ramane decat sa ma credeti pe cuvant :D

Trebuie sa mentionez ca aceasta geanta Oasap imi place tare mult! Nu aveam in garderoba mea nici o gentuta cu bulinute :P














I wore/ Am purtat:


  • Bag/Geanta: Oasap
  • Skirt/Fusta: Promod
  • Blouse/Bluza: Promod
  • Jacket/Sacou: H&M
  • Shoes / Botine : Deichmann
  • Necklace/Colier :Promod

Va multumesc anticipat pentru feedback ul vostru si va doresc in continuare o saptamana cat mai placuta!

Last Edit: V-am mai onorat cu o postare pe ziua de astazi,sper sa nu va suparati ^_^

Pupici,
Andreea

Supercounters